Offerwall dla wydawców, czyli reklamy z nagrodą od Google'a
PAP współpracuje z Google. "Staramy się budować wartość dla mediów"
Google podaje zużycie prądu. Porównaliśmy je do Polski
Veo3 dostępne w Polsce. Teraz każdy może tworzyć profesjonalne wideo
Spadki Polsat Box i Canal+, wzrosty Play i Vectry. Tak wygląda krajobraz rynku płatnej telewizji
Syn Zygmunta Solorza wycofał pozew ws. dymisji
Byli reporterzy „Wiadomości” TVP i dziennikarka Polsatu odznaczeni przez prezydenta
Dziennikarze TVN Turbo odpierają zarzuty o gwałt. "Inicjatywa jednej osoby"
U wydawcy Onetu i „Faktu” zysk o połowę w górę. Ogromny przelew dla właściciela
Agora po sześciu latach wraca do wypłaty dla inwestorów. Najwięcej dostanie państwowa spółka
Małgorzata Skowrońska prezeską Agora Książka i Muzyka. Wiceprezeską Beata Gutowska
Maciej Drzewicki na czele działu sportowego „Gazety Wyborczej”
Next Film na nową dyrektorkę marketingu. Ostatnio była w zarządzie "Pisma"
Chińska marka aut Xpeng z polskim zespołem marketingu i sprzedaży
Newslettery przekonują do zakupu online. Konsument nieobojętny na reklamę
Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
Radiowa Jedynka z nową oprawą. Stworzył ją "L.U.C.". "Wielkie święto"
Tomasz Terlikowski zmaga się z falą hejtu. Po sporze z Mateckim o Ruch Obrony Granic
Grupa ZPR Media wycofała się z decyzji w sprawie DAB+
RMF FM latem stawia na podcasty. Będzie seria o Trumpie i kolejne odcinki z Senyszyn
Awans kluczowej osoby od komunikacji w Żabka Polska
Cztery awanse w Big Picture
Były dyrektor w OneMulti otwiera agencję. Razem z byłym naczelnym „Wprost”
Deniz Rymkiewicz dołącza do polskiego oddziału Google
Co łączy AI i rodziców? Nie potrafią gotować z nastolatkami
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
T-Mobile z jedną taryfą abonamentową bez limitów. W reklamach Dawid Podsiadło
Coraz bliżej trzech tysięcy. Dino otwiera nowe sklepy
Cztery dni pracy w tygodniu? Szef PIP: na dzisiaj prawie niewykonalne
Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł
Zmarł twórca motywu muzycznego „Z Archiwum X”
Nowy cykl muzyczny w radiowej Dwójce i TVP Kultura
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
Nie żyje Tomira Kowalik. Pamiętamy ją z tych seriali i filmów
Penetracja usługa płatnej telewizji w Polsce wzrosła o 1,3 punktu procentowego do 76,3 procent – wynika z „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2024 roku” Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z analizy Wirtualnemedia.pl wynika, że mniejsze udziały w...
W węgierskim i polskim streamingu najwięcej treści z USA w UE
Platforma cyfrowa po 30 latach zawiesza sprzedaż pakietów satelitarnych
Niemieckie stacje wyłączają nadajniki FM. Dalszy odbiór przez DAB+
Wybrano nowego szefa Katolickiej Agencji Informacyjnej. To dominikanin
Tylko dziennikarze w nowym programie TV Republika
TVN zawiesza współpracę z dziennikarzami oskarżonymi o gwałt. "Staliśmy się ofiarami prowokacji"
"Rozwaliłem długopis, wrzeszcząc: sami se to ku**a róbcie!". Kulisy kultowej kampanii "No to Frugo"
O kulisach prywatnego spotkania z Barackiem Obamą, o blaskach i cieniach filantropii w polskim wydaniu, o anonimowym pomaganiu, o zaczepianiu przez ludzi na LinkedIn, o inwestycji w XYZ.pl, o tym, co zrobią ze swoim majątkiem – Rafał Brzoska i Omenaa Mensah...
Microsoft zapowiedział zwolnienie ponad 9 tys. osób
Kolejna wizerunkowa katastrofa PZPN i Cezarego Kuleszy. Delegaci odrzucili jego wiceprezesów – dwa razy
Co się stało z Autocentrum.pl? Od roku brak nowych treści
Gigantyczne inwestycje Netfliksa w europejskim kraju
Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia
Holding Solorza nie dogadał się z państwowym gigantem. Co dalej z projektem elektrowni atomowej?
NASK: tyle miejsc w pracy w Polsce można częściowo zautomatyzować z AI
Nie tylko wydawcy. Marki również stracą przez AI od Google
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Marketingowcy myślą o zmianie branży. “Chcą mieć plan awaryjny”
Rusza nowa edycja programu „Staże Prezesa NBP” – zgłoszenia trwają do 20 lipca
Byli dziennikarze Onetu i TVP założyli kanał na YouTube. “Skandaliczne trio”
Gadu-Gadu planuje wielki powrót. Zbiera na to pieniądze
Zakaz smartfonów w szkołach dobry dla dzieci? Badania: poprawa koncentracji, mniej ryzyka cyberprzemocy
Veo3 dostępne w Polsce. Teraz każdy może tworzyć wideo
Iberion zatrudnił kolejnego byłego menadżera Wirtualnej Polski. Doliczyliśmy się ich ok. 10
Serial o sekcie kolejną produkcją HBO Max. Znamy nowych członków obsady
Czy wydawcy powinni teraz pozwalniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Bracia Sekielscy zarobili więcej z reklam i od patronów
Co nowego w social media? Podsumowanie czerwca
Predator Games powraca we wrześniu
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner
W pierwszej połowie 2025 roku Dino Polska otworzyło prawie 150 sklepów. Sieć ma ok. tysiąca mniej placówek handlowych od Biedronki.
Balon SM Ryki – ikona marketingu doświadczeń i narzędzie immersyjnej komunikacji marki
Leroy Merlin rozszerza współpracę ze Starcomem. Rusza nowa platforma
Agnieszka Sora na czele rady nadzorczej IAA Polska. Wybrano też skład Sądu Dyscyplinarnego
Havas Market wygrywa w przetargu T-Mobile
Lisner kampanią wspiera debiut nowej kategorii produktowej
Sokołów ma nowego dyrektora marketingu
Penetracja usługa płatnej telewizji w Polsce wzrosła o 1,3 punktu procentowego do 76,3 procent – wynika z „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2024 roku” Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Z analizy Wirtualnemedia.pl wynika, że mniejsze udziały w rynku zanotowali gracze satelitarni, tacy jak Polsat Box i Canal+. Wzrostem mogą się za to pochwalić dostawcy...
Dom bezpieczny od piwnicy po dach: jak kompleksowo ubezpieczyć swoją posiadłość?
Koncesje Republiki i wPolsce24 uchylone, ale szef KRRiT nie dał za wygraną. Złożył skargę kasacyjną
TVN żegna Huberta Urbańskiego. „Milionerzy” jeszcze w ramówce wakacyjnej
Gospodyni hitowego formatu Netfliksa uczestniczką „Tańca z Gwiazdami”
Republika dogania TVP1. W grupie komercyjnej rządzi TVN
Nowym prezesem Katolickiej Agencji Informacyjnej, w miejsce Marcina Przeciszewskiego, został wybrany w piątek dotychczasowy członek zarządu agencji, dominikanin o. Stanisław Tasiemski. W rozmowie z PAP powiedział, że będzie kontynuował "dobre dzieło przekazując rzetelne informacje".
Prokuratorskie zarzuty dla Doroty Kani. Chodzi o ujawnienie danych
Polscy wydawcy nie chcą rozwoju AI ich kosztem
„Tygodnik Powszechny” mocno pod kreską. Kosztowne inwestycje w technologie
Brytyjscy i amerykańscy wydawcy blokują boty AI
Drzewiecka, Urbański, Protić. Oto głośne transfery i odejścia w mediach ostatnich miesięcy
Jak kariera dziennikarska to tylko w Warszawie? Dzisiaj już niekoniecznie [FELIETON]
Polska Press Grupa ma nowego dyrektora marketingu
Nowa osoba we władzach Grupy Bonnier. Przeszła z Polska Press
Z końcem czerwca Deutschlandfunk, pierwszy program publicznego Deutschlandradio zakończył nadawanie w zakresie UKF w 4 lokalizacjach w Szlezwiku-Holsztynie. Z kolei Deutschlandfunk Kultur zrezygnował z 12 nadajników FM. Podobne decyzje podejmują nadawcy komercyjni w Niemczech, gdzie coraz większą popularnością cieszy się odbiór DAB+.
Radio Nowy Świat ze stratą w 2024 roku
DABCOM planuje multipleksy testowe DAB+ w kolejnych miastach
KRRiT zarzuca TVP za mało programów regionalnych
Nadawcy zapłacą więcej za koncesje. Nawet 41 mln zł za emisję w DVB-T2
„Wisła Live!” – rusza konkurs Radia Kolor
Trójka zmienia się na lato. Stawia na muzykę, festiwale i podcasty
Radio internetowe po 16 latach kończy działalność. "Jak ponury żart"
Zwolnienia w lokalnych oddziałach Radia Eska
Oto propozycje Polskiego Radia 24 na lato
Krajowa Rada odrzuciła sprawozdania TVP i Polskiego Radia. Co z abonamentem?
Sephora BeautyBus rusza w wakacyjną trasę – i będzie się działo
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek kadry blisko dna"
Odkryto nową kometę. Wleciała spoza Układu Słonecznego
Wojna o talenty AI jak wenezuelska telenowela. Ile Meta oferuje pracownikom konkurencji?
Czy w Bolcie będzie bezpiecznej? Trwają testy nowej funkcji
Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR
Garden of Words partnerem PKO Ubezpieczenia w komunikacji PR
Paulina Musielak-Rezmer w globalnych strukturach Grupy OLX
Joanna Mazur wzmacnia zespół Triple PR
Wpływy Krajowego Instytutu Mediów kurczą się o 99 proc. A jeszcze rok temu był rekord
Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
AI w szkołach. Nauczyciele boją się plagi uzależnień u dzieci
NASA na Netflix: co będzie można zobaczyć?
Chiński Shein musi zapłacić potężną karą. Czym przewinił?
Prada oskarżona o zarabianie na kulturze indyjskiej. Chodzi o sandały
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
Zapisz się do newslettera