Przeglądarkowy Onet przed Facebookiem. Temu zatrzymało się poniżej 20 mln polskich użytkowników
Wydawcy skarżą się na Google do Komisji Europejskiej. Zarzucają mu nadużywanie siły rynkowej
U wydawcy Gońca więcej z reklam, ale mniejszy zysk
PAP, Google i tantiemy za prawa autorskie. „Mamy osobną umowę”
Robert Feluś: Co się stanie z mediami w 2050 roku? Proroctwo bez gwarancji spełnienia [FELIETON]
Szef KRRiT żąda wyjaśnień od TVP. Chodzi o współpracę z teatrem
Wiadomo, kiedy ruszą nagrania "Milionerów" w Polsacie. Program zmienia studio
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
Znany dziennikarz po roku wrócił do współpracy z „Gazetą Wyborczą”
Automatyczne wpisy "Auto Świata". Z czego to wynika?
U wydawcy Onetu i „Faktu” zysk o połowę w górę. Ogromny przelew dla właściciela
Agora po sześciu latach wraca do wypłaty dla inwestorów. Najwięcej dostanie państwowa spółka
Katarzyna Borucka nową szefową Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy
Były menadżer dawnej Sigmy Bis dołączył do Justtag Group
Renault w kampanii modelu R5ART łączy elektromobilność z miejską sztuką
Lody Kaktus promowane hasłem „Środa, dzień…”. "Marketingowy samobój w dresie"
RMF FM nie traci, Radiu ZET lekko spada. Tak wygląda rynek radiowy w Polsce
Były dziennikarz Radia Nowy Świat wraca do Radia Katowice
Dziennikarka po 17 latach w Antyradiu przeszła do konkurencji
Grupa RMF stawia na digital i przejęcia kolejnych stacji. Nowy prezes RMF Maxx
Ruszyły zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze
Raków Częstochowa ma nowego rzecznika
Łódzki Widzew ma nowego szefa komunikacji i PR
Off Camera bez szefa komunikacji i rzecznika
Unikanie wiadomości a emocje. Dlaczego mamy już dosyć newsów?
Co łączy AI i rodziców? Nie potrafią gotować z nastolatkami
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
To francuskie miasto wybija się na cyfrową niepodległość. "Wypowiedzenie" dla Microsoftu
Ewa Chodakowska w ogniu krytyki lekarzy. Wycofano pakiet badań, który promowała
Orlen stawia na AI. Umowa z Microsoftem
Produkty na azjatyckich platformach e-commerce pod lupą. Chodzi o unijne standardy
Torebka i plecak na koncercie to teraz... bagaż. Po skargach konsumentów prezes UOKiK stawia zarzuty
Zmarł twórca motywu muzycznego „Z Archiwum X”
Nowy cykl muzyczny w radiowej Dwójce i TVP Kultura
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
Gdy myślisz, że e-commerce to już "dojrzała kategoria", nagle pojawia się on – cały na pomarańczowo, gotów wywrócić rynek do góry nogami. TEMU!
Czy to koniec rozliczeń słynnego projektu TVP z czasów Kurskiego? Dziś decyzja sądu
Los Republiki zależy od widzów. Bez ich wpłat miałaby ponad 30 mln zł straty
Trzęsienie ziemi w redakcji Focus o Zdrowiu. Co dalej z serwisem?
Platforma od Trump Media dostępna m.in. w Polsce. W ofercie ponad 20 stacji
Anna Soporek została prowadzącą cykl wnętrzarski w “Pytaniu na śniadanie” TVP2. Dziennikarka pojawia się też w roli prowadzącej prognozy pogody.
"Popsuli" AI na X. "Grok" obraża polskich polityków tak, że aż trudno uwierzyć
Oto, jak Temu zrobiło blitzkrieg na rynku e-commerce. Zakupowe kasyno XXI wieku
Republika 2 może trafić do naziemnej telewizji cyfrowej
Top 13 najbardziej hejtowanych dziennikarzy w Polsce
Koncern Microsoft poinformował, że zredukuje liczbę zatrudnionych o ok. 4 proc. W wyniku tej decyzji pracę ma stracić ok. 9,1 tys. osób. To największe cięcia w firmie od ponad 2 lat.
Syn Zygmunta Solorza wycofał pozew ws. dymisji
Coraz bliżej trzech tysięcy. Dino otwiera nowe sklepy
Prada oskarżona o zarabianie na kulturze indyjskiej. Chodzi o sandały
Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł
Chiński Shein musi zapłacić potężną karą. Czym przewinił?
Cztery dni pracy w tygodniu? Szef PIP: na dzisiaj prawie niewykonalne
"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]
"Rozwaliłem długopis, wrzeszcząc: sami se to ku**a róbcie!". Kulisy kultowej kampanii "No to Frugo"
Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
Nie tylko wydawcy. Marki również stracą przez AI od Google
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Sypie się kierownictwo Katolickiej Agencji Informacyjnej. Po prezesie odchodzi wiceprezes
Nie żyje wydawca z Interii. Miał 37 lat
Jak wydawca Gońca prawie został okradziony. Oszuści nawet nie musieli znać się na IT
Prezydent zmienił wniosek ws. przepisów o tzw. mowie nienawiści. Trybunał reaguje
YouTube na nowo podzieli widownię. Koniec z powracającymi widzami
Nowa dziennikarka w tvn24.pl. Transfer z OKO.press
Predator Games powraca we wrześniu
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner
Na czele zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy stanęła Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności. Organ powołał także nową radę nadzorczą.
Będą kampanie o dostępności cyfrowej. Resort szuka agencji
Kampania reklamowa fikcyjnej marki lodów zbudowała szybko jej świadomość
Balon SM Ryki – ikona marketingu doświadczeń i narzędzie immersyjnej komunikacji marki
Chris Wade po 13 latach pracy odchodzi z WPP
Kierunek Kreatywny ma nową art directorkę
Wessper wybiera agencję Dziadek do orzechów
Nowa agencja badawczo-strategiczna w ramach Grupy Przestrzeń
Paulina Piechota kierowniczką ds. marketingu w M2 Films
W środę Sąd Okręgowy w Warszawie zajmie się sprawą zażalenia na decyzję o umorzeniu śledztwa ws. nieprawidłowości przy realizacji projektu Telewizji Polskiej z czasów rządów PiS. Chodzi o SwipeTo – stronę i aplikację dla młodych ludzi, która pochłonęła co najmniej 21,6 mln złotych — ustalił portal Wirtualnemedia.pl. NIK, który zawiadomił o sprawie prokuraturę,...
Kino na Leżakach – obowiązkowy punkt każdych wakacji!
Starszy syn Zygmunta Solorza też odpuszcza walkę sądową ws. dymisji
Prace nad reformą mediów publicznych odroczone? Mamy komentarz resortu kultury
Program Szelągowskiej i Witkowskiej jesienną nowością TVN
Rząd Donalda Tuska odroczył prace nad ustawą o reformie mediów publicznych – poinformowała ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jak napisała, mimo wcześniejszych zapowiedzi rząd nie zajął się tą kwestią w miniony poniedziałek. Zapytaliśmy o to w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Wzloty i spadki „Dziennika Gazety Prawnej". Medialna "rodzina" w kryzysie
„Gazeta Polska” urosła. Duży zysk dzięki darowiznom
Zmiany w "Pytaniu na śniadanie". Nowa rola Anny Soporek
To już naprawdę koniec Ruchu. Ruszyła likwidacja
"Super Express" rusza z nowym programem. Formuła jak w debacie przed wyborami
Wydawcy prasowi w internecie coraz mocniej stawiają na własną dystrybucję
Wybrano nowego szefa Katolickiej Agencji Informacyjnej. To dominikanin
Liderem rynku słuchalności w naszym kraju pozostaje RMF FM, powiększając minimalnie przewagę nad Radiem ZET. Największy wzrost zaliczyło VOX FM, największy spadek radiowa Jedynka oraz RMF MAXX.
Radio Nowy Świat świętuje 5. urodziny. Znamy szczegóły
Niemieckie stacje wyłączają nadajniki FM. Dalszy odbiór przez DAB+
Wakacje w Radiu ZET. Będą plenerowe koncerty
Radio Nowy Świat ze stratą w 2024 roku
DABCOM planuje multipleksy testowe DAB+ w kolejnych miastach
Radiowa Jedynka z nową oprawą. Stworzył ją "L.U.C.". "Wielkie święto"
Tomasz Terlikowski zmaga się z falą hejtu. Po sporze z Mateckim o Ruch Obrony Granic
Grupa ZPR Media wycofała się z decyzji w sprawie DAB+
RMF FM latem stawia na podcasty. Będzie seria o Trumpie i kolejne odcinki z Senyszyn
KRRiT zarzuca TVP za mało programów regionalnych
Nadawcy zapłacą więcej za koncesje. Nawet 41 mln zł za emisję w DVB-T2
Platforma Monazo.pl wchodzi na rynek i pokazuje, jak łatwo zarabiać pieniądze za rejestrację
Czy wydawcy powinni teraz pozwalniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek kadry blisko dna"
Alert powodziowy w mObywatelu. Usługa w aplikacji
AI może ogłupiać? To badanie wykazało utratę samodzielnego myślenia
Odkryto nową kometę. Wleciała spoza Układu Słonecznego
Elon Musk chce mieć własną partię. Trump: to absurdalne
Elonowi Muskowi nie znudziła się polityka. Zapowiada swoją partię
Awans kluczowej osoby od komunikacji w Żabka Polska
Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR
Zakaz smartfonów w szkołach dobry dla dzieci? Badania: poprawa koncentracji, mniej ryzyka cyberprzemocy
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Wpływy Krajowego Instytutu Mediów kurczą się o 99 proc. A jeszcze rok temu był rekord
Nowy regulamin Live Nation. Torebka i plecak to bagaż
NASA na Netflix: co będzie można zobaczyć?
TikTok znalazł sposób na ban w USA. Tworzy osobną aplikację
InfoPraca na sprzedaż. Cena spada o 1 proc. co godzinę
Zwolnienia w TikToku. Kilkukrotne wzrosty to za mało
Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Zapisz się do newslettera