Przeglądarkowy Onet przed Facebookiem. Temu zatrzymało się poniżej 20 mln polskich użytkowników
Wydawcy skarżą się na Google do Komisji Europejskiej. Zarzucają mu nadużywanie siły rynkowej
U wydawcy Gońca więcej z reklam, ale mniejszy zysk
PAP, Google i tantiemy za prawa autorskie. „Mamy osobną umowę”
Zmiany w "Pytaniu na śniadanie". Nowa rola Anny Soporek
„Fakty” TVN liderem serwisów informacyjnych, „19.30” na drugim miejscu. A gdzie Republika?
Stacja grupy TVN zyskowniejsza. Niebawem zniknie z telewizji naziemnej
Powstańcy Warszawscy apelują do szefa TVP ws. “(Nie)zakazanych Piosenek”. Chcą Tomasza Wolnego
Znany dziennikarz po roku wrócił do współpracy z „Gazetą Wyborczą”
Automatyczne wpisy "Auto Świata". Z czego to wynika?
U wydawcy Onetu i „Faktu” zysk o połowę w górę. Ogromny przelew dla właściciela
Agora po sześciu latach wraca do wypłaty dla inwestorów. Najwięcej dostanie państwowa spółka
Lody Kaktus promowane hasłem „Środa, dzień…”. "Marketingowy samobój w dresie"
Chris Wade po 13 latach pracy odchodzi z WPP
Kierunek Kreatywny ma nową art directorkę
Paulina Piechota kierowniczką ds. marketingu w M2 Films
Dziennikarka po 17 latach w Antyradiu przeszła do konkurencji
Grupa RMF stawia na digital i przejęcia kolejnych stacji. Nowy prezes RMF Maxx
Wakacje w Radiu ZET. Będą plenerowe koncerty
Radiowa Jedynka z nową oprawą. Stworzył ją "L.U.C.". "Wielkie święto"
Ruszyły zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze
Raków Częstochowa ma nowego rzecznika
Łódzki Widzew ma nowego szefa komunikacji i PR
Off Camera bez szefa komunikacji i rzecznika
Unikanie wiadomości a emocje. Dlaczego mamy już dosyć newsów?
Co łączy AI i rodziców? Nie potrafią gotować z nastolatkami
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
T-Mobile z jedną taryfą abonamentową bez limitów. W reklamach Dawid Podsiadło
Ewa Chodakowska w ogniu krytyki lekarzy. Wycofano pakiet badań, który promowała
Orlen stawia na AI. Umowa z Microsoftem
Produkty na azjatyckich platformach e-commerce pod lupą. Chodzi o unijne standardy
TikTok znalazł sposób na ban w USA. Tworzy osobną aplikację
Torebka i plecak na koncercie to teraz... bagaż. Po skargach konsumentów prezes UOKiK stawia zarzuty
Zmarł twórca motywu muzycznego „Z Archiwum X”
Nowy cykl muzyczny w radiowej Dwójce i TVP Kultura
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
W 2024 roku działalność operacyjna Telewizji Republika kosztowała 71,6 mln zł, ponad trzy razy więcej niż przed rokiem. Przychody reklamowe nadawcy wzrosły tylko o dwie trzecie, a niewielki zysk zawdzięcza prawie 35 mln zł z darowizn.
Szef KRRiT żąda wyjaśnień od TVP. Chodzi o współpracę z teatrem
Wiadomo, kiedy ruszą nagrania "Milionerów" w Polsacie. Program zmienia studio
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
Platforma od Trump Media dostępna m.in. w Polsce. W ofercie ponad 20 stacji
RMF FM nie traci, Radiu ZET lekko spada. Tak wygląda rynek radiowy w Polsce
Katarzyna Borucka nową szefową Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy
Były dziennikarz Radia Nowy Świat wraca do Radia Katowice
Starszy syn Zygmunta Solorza też odpuszcza walkę sądową ws. dymisji
Anna Soporek została prowadzącą cykl wnętrzarski w “Pytaniu na śniadanie” TVP2. Dziennikarka pojawia się też w roli prowadzącej prognozy pogody.
"Popsuli" AI na X. "Grok" obraża polskich polityków tak, że aż trudno uwierzyć
Top 13 najbardziej hejtowanych dziennikarzy w Polsce
Republika 2 może trafić do naziemnej telewizji cyfrowej
Jak wydawca Gońca prawie został okradziony. Oszuści nawet nie musieli znać się na IT
Kino na Leżakach – obowiązkowy punkt każdych wakacji!
Nowa dziennikarka w tvn24.pl. Transfer z OKO.press
Koncern Microsoft poinformował, że zredukuje liczbę zatrudnionych o ok. 4 proc. W wyniku tej decyzji pracę ma stracić ok. 9,1 tys. osób. To największe cięcia w firmie od ponad 2 lat.
Syn Zygmunta Solorza wycofał pozew ws. dymisji
Coraz bliżej trzech tysięcy. Dino otwiera nowe sklepy
Prada oskarżona o zarabianie na kulturze indyjskiej. Chodzi o sandały
Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł
Chiński Shein musi zapłacić potężną karą. Czym przewinił?
Cztery dni pracy w tygodniu? Szef PIP: na dzisiaj prawie niewykonalne
"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]
"Rozwaliłem długopis, wrzeszcząc: sami se to ku**a róbcie!". Kulisy kultowej kampanii "No to Frugo"
Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
Nie tylko wydawcy. Marki również stracą przez AI od Google
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Odchodzi kolejna osoba z kierownictwa Katolickiej Agencji Informacyjnej
Nie żyje wydawca z Interii. Miał 37 lat
Prezydent zmienił wniosek ws. przepisów o tzw. mowie nienawiści. Trybunał reaguje
YouTube na nowo podzieli widownię. Koniec z powracającymi widzami
Dziennikarka TVP Info współpracuje z Gońcem. Nowy program
Netflix z kluczowym stanowiskiem w naszym regionie Europy. Awans managera z Polski
Predator Games powraca we wrześniu
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner
Ministerstwo Cyfryzacji chce wybrać w przetargu agencję do kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej. Działania mają potrwać do końca stycznia 2028 roku.
Kampania reklamowa fikcyjnej marki lodów zbudowała szybko jej świadomość
Wessper wybiera agencję Dziadek do orzechów
Balon SM Ryki – ikona marketingu doświadczeń i narzędzie immersyjnej komunikacji marki
Nowa agencja badawczo-strategiczna w ramach Grupy Przestrzeń
AMS wprowadza nośnik oczyszczający powietrze
„30 lat razembycia” – jubileuszowa kampania Familijnych
Koniec kanałów MTV w naszej części Europy? Niepokojące doniesienia
Zmiany w "Awanturze o kasę". Nowe nagrody, większa pula
Producent „M jak miłość” zarobił więcej. Pomógł kolejny „Kogel Mogel”
UE, Google i Apple zaniepokojeni tarczą przeciwko piractwu IPTV
Wydawany przez Infor PL „Dziennik Gazeta Prawna” od dekad wyznacza jakość na rodzimym rynku mediów drukowanych. Zespół kierowany przez Krzysztofa Jedlaka mocno się uszczuplił, na czele z nim samym. Odpowiedź na pytanie “dlaczego” nie jest oczywista. Zapraszam za kulisy “rodziny DGP”.
„Gazeta Polska” urosła. Duży zysk dzięki darowiznom
To już naprawdę koniec Ruchu. Ruszyła likwidacja
"Super Express" rusza z nowym programem. Formuła jak w debacie przed wyborami
Wydawcy prasowi w internecie coraz mocniej stawiają na własną dystrybucję
Wybrano nowego szefa Katolickiej Agencji Informacyjnej. To dominikanin
PAP współpracuje z Google. "Staramy się budować wartość dla mediów"
Od sierpnia do zespołu Eski Rock (Grupa ZPR Media) dołączy Joanna Zientarska, dziennikarka i prezenterka. Poprowadzi poranny program razem z Wojtkiem Góralskim i Konradem Olszewskim. Wcześniej przez 17 lat pracowała w Antyradiu.
Niemieckie stacje wyłączają nadajniki FM. Dalszy odbiór przez DAB+
Radio Nowy Świat ze stratą w 2024 roku
DABCOM planuje multipleksy testowe DAB+ w kolejnych miastach
Tomasz Terlikowski zmaga się z falą hejtu. Po sporze z Mateckim o Ruch Obrony Granic
Grupa ZPR Media wycofała się z decyzji w sprawie DAB+
RMF FM latem stawia na podcasty. Będzie seria o Trumpie i kolejne odcinki z Senyszyn
KRRiT zarzuca TVP za mało programów regionalnych
Nadawcy zapłacą więcej za koncesje. Nawet 41 mln zł za emisję w DVB-T2
„Wisła Live!” – rusza konkurs Radia Kolor
Trójka zmienia się na lato. Stawia na muzykę, festiwale i podcasty
Radio internetowe po 16 latach kończy działalność. "Jak ponury żart"
Platforma Monazo.pl wchodzi na rynek i pokazuje, jak łatwo zarabiać pieniądze za rejestrację
Czy wydawcy powinni teraz pozwalniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek kadry blisko dna"
Alert powodziowy w mObywatelu. Usługa w aplikacji
AI może ogłupiać? To badanie wykazało utratę samodzielnego myślenia
Odkryto nową kometę. Wleciała spoza Układu Słonecznego
Brytyjscy i amerykańscy wydawcy blokują boty AI
Veo3 dostępne w Polsce. Teraz każdy może tworzyć wideo
Elon Musk chce mieć własną partię. Trump: to absurdalne
Elonowi Muskowi nie znudziła się polityka. Zapowiada swoją partię
Awans kluczowej osoby od komunikacji w Żabka Polska
Fundacja Maraton Warszawski chce zatrudnić agencję PR
Zakaz smartfonów w szkołach dobry dla dzieci? Badania: poprawa koncentracji, mniej ryzyka cyberprzemocy
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Wpływy Krajowego Instytutu Mediów kurczą się o 99 proc. A jeszcze rok temu był rekord
Nowy regulamin Live Nation. Torebka i plecak to bagaż
NASA na Netflix: co będzie można zobaczyć?
InfoPraca na sprzedaż. Cena spada o 1 proc. co godzinę
Zwolnienia w TikToku. Kilkukrotne wzrosty to za mało
Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Zapisz się do newslettera