WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telekomunikacji

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
Ania666
 

Re: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

Ania666 Czw Wrz 05, 2019 11:16 am

Ta aplikacja to totalne g....Zawiesza się w lidlu.stoję przy kasie z wybranymi produktami,po czym je oddaję bo nie da się wejść w aplikację.chodziłam po sklepie pół godziny,nigdzie nie działała.zmarnowalam czas i wyszlam z 2 produktami.teraz muszę iść do kolejnego sklepu,bo produktów które zamierzalam kupić z aplikacja,nie opłaca się kupować bez niej
Awatar użytkownika
p
 

Re: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

p Wto Wrz 10, 2019 11:46 pm

"Dorota" napisał(a): Zainstalowalam i odinstalowalam. Aplikacja życzy sobie za dużo moich danych. Oprocz numeru telefonu adres mailowy, adres zamieszkania, data urodzenia. Jak robie zakupy w sklepie to nie muszę podawać tych danych! Dodatkowo wysokie wymagania co do hasła, 8 znaków, duza litera, znak specjalny. Wtf?? To chyba moja sprawa czy zależy mi na bezpieczeństwie danych tego konta??


Mejla mozna podac tego, z którego sié nie korzysta lub alias adresu; adres zamieszkania itp. sá dobrowolne, a daté ur. mozna fejkowá (byle 18+).
Awatar użytkownika
Piotr.
 

Re: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

Piotr. Sob Gru 21, 2019 8:18 pm

Aplikacja hmm jak najbardziej potrzebna to nie działa, dzis niby mi wczytało kod moj z aplikacji, a rabatw nie naliczyło i nie było podsumowania. Wiec słabo. Moze za duze zakupy zrobiłem. Cienko to oceniam i zrazam sie do tej aplikacji.
Awatar użytkownika
Reader
 

Re: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

Reader Pon Lut 03, 2020 12:06 am

Korzystam od lata 2019 r. Aplikacja miała wg tworców poznawać nasze zakupowe preferencje i dopasowywać kupony/oferty do tychże. Na początku faktycznie, co wypad do sklepu to kilka aktywowanych kuponów + produkty Lidl plus. Od jakiegoś miesiąca, dwóch oferty są nieciekawe a kupony zupełnie nietrafione. W grudniu miałem wrażenie, że sieć próbuje się pozbyć zalegających towarów.np. zniczy czy chemii. Mamy luty i po raz kolejny tracę kilkanaście minut na przeglądaniu ofert, po czym w efekcie nic nie wybieram i rabat na koniec to 0,00. Na początku było to nawet kilkanascie zł rabatu przy wydanych 200-300 zł. Nie żądam wiele, ale aplikacja stała się zwykłą wydmuszką usiłującą zaprowadzić klienta do sklepu...
Wróć do Telekomunikacja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość