WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Bolat
 

Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

Bolat Sob Gru 03, 2022 2:02 pm

Polsat też rozesłał.
Awatar użytkownika
Zenon
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

Zenon Sob Gru 03, 2022 5:38 pm

Żałuję że zawarłem umowę. Reklamacje odrzucają zanim przeczytają.
Awatar użytkownika
hhj
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

hhj Sob Gru 03, 2022 7:44 pm

Najgorsza oferta, najgorsza platforma technologicznie, najbardziej arogancki stosunek do klienta na każdym poziomie.
Awatar użytkownika
ipv66
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

ipv66 Sob Gru 03, 2022 8:11 pm

ja się spotkałem że są naiwni i podpisują umowy z polsatem canal plus
Awatar użytkownika
piotrek
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

piotrek Sob Gru 03, 2022 9:14 pm

canal+ to niech lepiej ogarnie sprawę zabezpieczeń danych swoich klientów, bo co chwilę maja wycieki przez ataki hakerskie
Awatar użytkownika
wacekkkkkkk
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

wacekkkkkkk Sob Gru 03, 2022 9:47 pm

"hhj" napisał(a): Najgorsza oferta, najgorsza platforma technologicznie, najbardziej arogancki stosunek do klienta na każdym poziomie.
Możesz rozwinąć ta błyskotliwą myśl? A może najbardziej upierdliwy klient?
Awatar użytkownika
Kamila
 

Re: Canal+ rozsyła do klientów „ważną informację” o zmianie regulaminu

Kamila Nie Gru 04, 2022 7:21 pm

To klient powinien mieć prawo do zmiany wysokości opłat jeśli te zmiany to raczej wyłącznie na niekorzyść, usuwanie, braki itd.
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości