WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Pawło
 

Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Pawło Wto Cze 27, 2017 7:08 am

Czy redakcję ... nie zastanawia, że takie tematy jakoś szału dyskusji nie wywołują. Kiedy ja widzę coś takiego tak wysoko i tak długiego, to mam wrażenie, że po prostu nie macie tego dnia zawartości nowej, by nie użyć niepolskiego słowa content.
Tu złapaliście mnie tytułem iście bulwarowym, myślałem, że panie mówiące "Smart Bell wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje" to jakiś korporacyjny skandalik mobbingowy.
Awatar użytkownika
NiePawło
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

NiePawło Wto Cze 27, 2017 7:14 am

@Pawło, ta agencja przywiozła właśnie dwa lwy. Co wg Ciebie było by adekwatniejszym kontentem? Informacja, że kubek z lodem to hit w Żabce?
Awatar użytkownika
Adekwatne
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Adekwatne Wto Cze 27, 2017 10:11 am

Adekwatny to będzie kejs na którym ten kejs żerował. Nie wspominając o tym, że to ghost. Cannes powinno wylądować na śmietniku.
Awatar użytkownika
Pawło
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Pawło Wto Cze 27, 2017 10:33 am

Tu akurat będę ich bronić. Sądzisz że canneńskie jury skompromitowałaby się dając nagrodę - w pewnym sensie - za innowację w branży, komuś kto to zerżnął od innych? Poza tym, sorry - rzucasz oskarżeniem, ale jakoś pierwowzoru nie podajesz.
Szkoda - wtacając do mojego 1. wpisu, że taka historia została tak marnie sprzedana, a tytuł tekstu taki, którego nie powstydziłiby się żadne branżowe pismo na kredzie z fotografią Prezesa z podpisem na 3 stronie
Awatar użytkownika
jak
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

jak Wto Cze 27, 2017 10:51 am

Sztuka dla sztuki. Nie dość, że rowerzyści nie będą wykupywać ubezpieczenia to jeszcze nikt nie używa dzwonka żeby na drodze dzwonić na jadące auta. Wczoraj rowerzystkę, która jechała przepisowo dwóch bandytów w biały dzień zepchnęło z roweru i walczy o życie w szpitalu. W tym kraju to trzeba wprowadzić prawo do odstrzeliwania ludzkiego ścierwa a nie nowe dzwonki i ubezpieczenia.
Awatar użytkownika
Ech.
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Ech. Wto Cze 27, 2017 11:01 am

@Pawło:
Campaign name: Back Off Radio - z nagrodą Effie MENA Awards 2015
Awatar użytkownika
Pawło
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Pawło Wto Cze 27, 2017 11:20 am

"jak" napisał(a): Sztuka dla sztuki. Nie dość, że rowerzyści nie będą wykupywać ubezpieczenia to jeszcze nikt nie używa dzwonka żeby na drodze dzwonić na jadące auta. Wczoraj rowerzystkę, która jechała przepisowo dwóch bandytów w biały dzień zepchnęło z roweru i walczy o życie w szpitalu. W tym kraju to trzeba wprowadzić prawo do odstrzeliwania ludzkiego ścierwa a nie nowe dzwonki i ubezpieczenia.


No tak, w życiu nie użyłem dzwonka na auto i w ogóle nie wyobrażam sobie takiego impulsu by "dryń dryń" TIRowi, czy innemu prującemu Mercedesowi robić.
Awatar użytkownika
Lechia
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Lechia Wto Cze 27, 2017 11:22 am

"Pawło" napisał(a): Artykuł o firmie która opanowała rynek lodu od kubeczków, po dowóz hurtowych ilości dla lokali i to na aplikację, a nie telefon, zarsbiając na samym pomyśle i wodzie z kranu krocie przeczytałbym ze znacznie większym zaciekawieniem.

Jestem za! Więcej kejsów marketingowo-btl-owych o ludziach którzy zarabiają na pomysłach.
Awatar użytkownika
jak
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

jak Wto Cze 27, 2017 11:39 am

"Pawło" napisał(a):
"jak" napisał(a): Sztuka dla sztuki. Nie dość, że rowerzyści nie będą wykupywać ubezpieczenia to jeszcze nikt nie używa dzwonka żeby na drodze dzwonić na jadące auta. Wczoraj rowerzystkę, która jechała przepisowo dwóch bandytów w biały dzień zepchnęło z roweru i walczy o życie w szpitalu. W tym kraju to trzeba wprowadzić prawo do odstrzeliwania ludzkiego ścierwa a nie nowe dzwonki i ubezpieczenia.


No tak, w życiu nie użyłem dzwonka na auto i w ogóle nie wyobrażam sobie takiego impulsu by "dryń dryń" TIRowi, czy innemu prującemu Mercedesowi robić.


Rowerzysta jedzie z boku auta, równo z nim i jeszcze na niego dzwoni a kierująca się do niego uśmiecha w odpowiedzi. W Polsce. To nie jest reklama produktu tylko fantastyka. Dostały nagrodę i na tym skończy się żywot tego pomysłu. Kaski możecie rozdawać nie dzwonki bo z tego to chociaż pożytek jakiś jest.
Awatar użytkownika
jak
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

jak Wto Cze 27, 2017 1:47 pm

"Pawło" napisał(a):
"jak" napisał(a):
"Pawło" napisał(a):
"jak" napisał(a): Sztuka dla sztuki. Nie dość, że rowerzyści nie będą wykupywać ubezpieczenia to jeszcze nikt nie używa dzwonka żeby na drodze dzwonić na jadące auta. Wczoraj rowerzystkę, która jechała przepisowo dwóch bandytów w biały dzień zepchnęło z roweru i walczy o życie w szpitalu. W tym kraju to trzeba wprowadzić prawo do odstrzeliwania ludzkiego ścierwa a nie nowe dzwonki i ubezpieczenia.

Kaski! Kaski! - typowo polska roszczeniowość

No tak, w życiu nie użyłem dzwonka na auto i w ogóle nie wyobrażam sobie takiego impulsu by "dryń dryń" TIRowi, czy innemu prującemu Mercedesowi robić.


Rowerzysta jedzie z boku auta, równo z nim i jeszcze na niego dzwoni a kierująca się do niego uśmiecha w odpowiedzi. W Polsce. To nie jest reklama produktu tylko fantastyka. Dostały nagrodę i na tym skończy się żywot tego pomysłu. Kaski możecie rozdawać nie dzwonki bo z tego to chociaż pożytek jakiś jest.


Tak gościu kaski. Nikt nie ma na tym spocie jakby to Holandia była gdzie jest infrastruktura inna i kultura w narodzie a nie ta chamska Polska.
Awatar użytkownika
NiePawło
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

NiePawło Wto Cze 27, 2017 2:51 pm

@Pawło, Smart Bell to nie spot, czy reklama prasowa, a stworzenie zupełnie nowego produktu. Czyli coś, czego zazwyczaj agencje reklamowe nie mają w swoich kompetencjach. Zatem stworzenie Smart Bell wymagało właśnie wyjścia poza standardowe agencyjne kompetencje (i wg mnie dlatego własnie zostało zauważone i nagrodzone). W którym miejscu dla Ciebie tytuł jest mylący?
Awatar użytkownika
kubon
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

kubon Wto Cze 27, 2017 5:49 pm

"jak" napisał(a): Sztuka dla sztuki. Nie dość, że rowerzyści nie będą wykupywać ubezpieczenia to jeszcze nikt nie używa dzwonka żeby na drodze dzwonić na jadące auta. Wczoraj rowerzystkę, która jechała przepisowo dwóch bandytów w biały dzień zepchnęło z roweru i walczy o życie w szpitalu. W tym kraju to trzeba wprowadzić prawo do odstrzeliwania ludzkiego ścierwa a nie nowe dzwonki i ubezpieczenia.


Właśnie wyjaśniłeś czemu ten produkt jest potrzebny. Nikt nie dzwoni na jadące auta, to prawda. Bo po co? I tak żaden kierowca by tego dzwonienia nie usłyszał. A dzięki SmartBell usłyszy.
Rozwiązania powstrzymujące bandytów to inna bajka i inny problem i żaden sposób nie powinien wpływać na ocenę tego projektu. Zwłaszcza, że stoi za nim wielka marka, a nie start-up kolegi, co dał logo do filmu zgłoszeniowego.
Co do używania ubezpieczeń rowerowych czy rzeczonego dzwonka; strasznie Twoja opinia przypomina ludzi narzekających kilka lat temu na kosze na psie kupy i akcje nawołujące do sprzątania po swoich pupilach: - że strata czasu i pieniędzy i u nas to się nie przyjmie. A teraz starsze panie popylają z torebeczkami i sprzątają aż miło, a to miała być ta "betonowa grupa".
Ja pewnie tego dzwonka, jeśli Axa go wypuści, nie zainstaluję. Ale pewnie zainstaluje go na rowerze córki.
Awatar użytkownika
Neo
 

Re: Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje

Neo Pon Lip 10, 2017 6:58 pm

Po pierwsze i najważniejsze - ten projekt nie ma prawa działać w praktyce i w tym sensie symbolizuje to, co reklamie najgorsze - wykorzystywanie ważnych problemów społecznych, po pozorem rozwiązywania ich, z pełną świadomością, że są niemożliwe do zrealizowania, tylko w celu osiągnięcia korzyści wizerunkowej. To jest prawie tak samo moralnie odrażające, jak zeszłoroczny projekt "I see you" agencji Grey Singapore.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości