WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Andrzej
 

Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku

Andrzej Pon Lut 12, 2018 6:32 pm

Przykro mi, ale ludzie z tej sieci niewiele wiedzą ogólnie o afiliacji/performance marketingu. Takie artykuły . niewiele im dadzą. Kto wie, niech poczyta opinie na ich temat.
Awatar użytkownika
Ronald
 

Re: Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku

Ronald Wto Lut 13, 2018 2:16 pm

Taka reklama performance ma również udział e newsletterach, poniewaz tam równiez dziala zasada klikania w linki i banery. U mnie sprawdza się to bardzo dobrze, więc nadal wysyłam newslettery poprzez platforme emu mail. Mają dobre ceny i łatwy panel do wysyłania maili.
Awatar użytkownika
Przemyslaw
 

Re: Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku

Przemyslaw Czw Mar 01, 2018 11:08 pm

I co niby wynika z tych opinii? Że ludzie się skarżą, że im odpada dużo leadów? W każdej jednej sieci tak jest. Wszystko zależy od tego czy dana reklama jest w formie tylko Last Click czy w innej, która dzieli prowizję na wydawców. Zauważ, że dużo ludzi korzysta z porównywarek i kodów rabatowych i to najczęściej te strony generują ostatni klik, co za tym idzie? Mniejsi wydawcy tracą na tym i będą tracić, dopóki nie będzie podziału prowizji w każdej kampanii. Dlatego też wielu blogerów korzysta z możliwości artykułu sponsorowanego, czy reklamy barterowej czy płatnej reklamy. Jak się zamkniesz tylko na afiliacji to dużo nie zarobisz, konkurencja jest tak ogromna, że każdy gryzie jakąś część tego tortu, a największych nie przeskoczysz.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości