[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Nowy wizerunek Centrum Handlowo-Rozrywkowego Galaxy

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Komunikaty prasowe - dodaj własną informację. Poinformuj o swoim projekcie!!

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
specaaaa
 

Nowy wizerunek Centrum Handlowo-Rozrywkowego Galaxy

specaaaa Wto Sie 30, 2011 8:16 pm

Z początkiem września rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.

Kampanii towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne prowadzone w mediach oraz na outdorze. Odświeżony wizerunek Galaxy to początek kilkuetapowej kampanii, która docelowo realizowana będzie do zimy 2011 roku.

Pierwszym krokiem w procesie repozycjonowania centrum jest zmiana logo, nowa strona www.galaxy-centrum.pl oraz nowa kreacja graficzna. Zmianie ulega również hasło.

„Galaxy na każdy dzień” to przekaz, który będzie powtarzany we wszystkich narzędziach komunikacji z klientami.



Po ośmiu latach funkcjonowania na szczecińskim rynku przyszedł czas na odświeżenie naszego wizerunku, stąd zmiany - mówi dyrektor CHR Galaxy Czesław Jasiewicz. Zmiany będą wiązały się z jeszcze atrakcyjniejszą ofertą dla klientów, będzie więcej konkursów i rozmaitych atrakcji - zapowiada dyrektor CHR Galaxy.



Dodatkowo Galaxy zmienia wygląd i wystrój wnętrza. Centrum w tym zakresie nawiązało współpracę z Bose International Planning and Architecture. Celem działań jest stopniowa zmiana wizerunkowa wnętrz centrum.
Pierwszymi zwiastunami zmian są, opracowane w oparciu o projekty pracowni projektowej SMART ze Szczecina, elementy małej architektury, nowe elementy oświetlenia ozdobnego, nowy punkt informacyjny, nowe toalety dla klientów. W ramach wprowadzenia ułatwień dla rodziców z dziećmi wyremontowany został pokój dla rodziców z dziećmi, pojawiły się specjalnie oznakowane miejsca parkingowe oraz krzesełka dla dzieci na foodcourcie. Dla wygody klientek poszerzone zostały także wjazdy i zjazdy na parkingu wielopoziomowym.

Uporządkowano także przestrzeń dla klientów czy wprowadzono interaktywne ekrany do komunikacji z klientami oraz bezpłatny, bezprzewodowy Internet



Jesień dla klientów Galaxy to także nowe marki. Niedawno pojawiły się takie firmy jak: Paul Bright, Pierre Cardin, Próchnik, Americanos, Piotrowski by Swarovski, Tiffi, , Salad Story czy jedyny w Szczecinie Takumi Sush Bar. Wkrótce otwarcie trzech nowych marek.



Za kreację kampanii i działania public relations odpowiada agencja reklamowa Mediapromotion.
Wróć do Najnowsze informacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości