WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Badań Marketingowych

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
no
 

Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”

no Pią Cze 30, 2017 3:13 am

A ciągle słyszymy o aktywnych superseniorach.
Awatar użytkownika
Snowid
 

Re: Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”

Snowid Pią Cze 30, 2017 7:52 am

Dodam, że w badaniach opinii kiedy należy zaznaczyć wiek np. jest on powyżej 55 lat - informacja: dziękujemy nie ten profil. A niech się walą!
Awatar użytkownika
prawnik
 

Re: Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”

prawnik Pią Cze 30, 2017 8:27 am

Obecni 40-latkowie, gdy osiągną lat 55 będą grupą bardziej zasobną, niż ich poprzednicy.
Nie ze względu na płace (ani ekspektatywy emerytur, które są palcem na wodzie pisane), lecz kumulację dziedziczenia w pokoleniach coraz mniej dzietnych. Częstsze będą sytuację, gdy jedynak odziedziczy i mieszkanie po dziadkach i domek po rodzicach.
Awatar użytkownika
mm
 

Re: Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. „Potencjał lekceważony”

mm Pią Cze 30, 2017 6:58 pm

Trochę z innej beczki. Konsument 50 + ma wiiększą świadomość i promocje wykreowane przez 20 parolatków (a tacy pracuja w reklamie) nie maja szansy do nich trafić. To jest zasobny ale trudny klient i reklama typu ,kup sobie zubkę w proszku a będziesz szczęśliwszy, tutaj nie zadziała.
Wróć do Badania Marketingowe

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości