WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
pavv
 

P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

pavv Pon Kwi 16, 2018 8:30 am

Nie ma co sprawdzać. Reklama internetowa ma śladową skuteczność.
Awatar użytkownika
Mimiacz
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

Mimiacz Pon Kwi 16, 2018 9:11 am

"pavv" napisał(a): Nie ma co sprawdzać. Reklama internetowa ma śladową skuteczność.

Do tego, w większości przypadków, jest irytująca,a co za tym idzie zniechęca poniekąd do konkretnych produktów i ich zakupu (choćby z czystej złośliwości).
Awatar użytkownika
RoiExperts
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

RoiExperts Pon Kwi 16, 2018 12:52 pm

Tak jak każdy rodzaj reklamy tak i reklama w internecie może pochwalić się zarówno wybitnymi kreacjami jak i tymi zupełnie niechlubnymi. Ilość reklam klasyfikowanych jako spam jest ogromna i ma na to wpływ brak właściwiej edukacji jak używać dostępnych narzędzi. Tak jak treści tak i reklamy zamieszczać w internecie może prawie każdy - jest wiele darmowych narzędzi do kreacji i publikacji reklam dostępnych dla małych firm, które nie posiadają nawet działu odpowiedzialnego za marketing. Dlatego warto nawet na wczesnym etapie rozwoju działalności, do prowadzenia promocji zatrudnić wyspecjalizowaną agencję. Oczywiście wśród agencji również można znaleźć takie, których pomysły i działania wydają się bardziej przyjazne dla potencjalnych użytkowników oraz te, które nie stronią od szybkich rozwiązań. Dlatego warto przed wyborem sprawdzić jej referencję oraz klika stron klientów przez nią prowadzonych aby choć w minimalnym stopniu rozeznać się w styl prowadzenia działań.
Awatar użytkownika
potwierdzam
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

potwierdzam Pon Kwi 16, 2018 1:06 pm

"prostejakdrut" napisał(a): Ustawienie konwersji na sprzedaz i ustawienie sciezek atrybucji. Temat stary jak swiat, ale nie dziwie sie klientom, ze biora byka za rogi dopiero teraz. Agencjom nigdy nie chcialo sie isc w ta strone, bo nagle okazaloby sie, ze ciezko dowiezc deklaracje u wydawcow

dokładnie, nawet nie agencjom ale domom mediowym, które ustalają sobie kikbeczki ;)
Awatar użytkownika
fred
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

fred Pon Kwi 16, 2018 1:19 pm

Ile maili reklamowych przeczytaliście? Ja zero. W ile banerów kliknąłem? Zero
Awatar użytkownika
Adam
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

Adam Pon Kwi 16, 2018 8:07 pm

Cała sytuacja obrazuje niski poziom wiedzy nt wpływu mediów na wskaźniki biznesowe. Wyzywanie rynku agencji mediowych i konsultingowych do tzw ostatecznej walki jest naprawdę żenujące.
Wystarczyłoby mądrze zrobić ekonometrię....
Awatar użytkownika
Ja to najbardziej lubię prowadzić konwersjacje z markami na FB
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

Ja to najbardziej lubię prowadzić konwersjacje z markami na FB Wto Kwi 17, 2018 12:48 pm

Większość modeli ekonometrycznych pokazuje, że jest on znikomy bądź niewielki. Pomijając oczywiście branżę e-commerce, która paradoksalnie też co raz więcej wydaje w ATL.
Awatar użytkownika
Para dox
 

Re: P&G chce sprawdzać, czy reklama online faktycznie przekłada się na sprzedaż. "Święty Graal marketerów"

Para dox Pią Kwi 20, 2018 11:33 am

"Ja to najbardziej lubię prowadzić konwersjacje z markami na FB" napisał(a): Większość modeli ekonometrycznych pokazuje, że jest on znikomy bądź niewielki. Pomijając oczywiście branżę e-commerce, która paradoksalnie też co raz więcej wydaje w ATL.


To nie paradoks, a mierzalny i policzalny efekt wpływu głównie ze strony TV na business e-commerce :)
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości