[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Tomek
 

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Tomek Pon Cze 15, 2020 10:15 am

Fajne. facet prowadzi wywiad sam ze sobą? kto zadaje pytania? materiał partera. transparentne ;-)
Awatar użytkownika
Monia
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Monia Pon Cze 15, 2020 10:25 am

"Tomek" napisał(a): Fajne. facet prowadzi wywiad sam ze sobą? kto zadaje pytania? materiał partera. transparentne

A masz coś Tomku do powiedzenia o meritum? I jeszcze jedno pytanie: Pracujesz dla GrpoupM czy Publicisu?
Awatar użytkownika
zapomniał wół?
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

zapomniał wół? Pon Cze 15, 2020 10:34 am

Pawłowi takie praktyki jakoś nie przeszkadzały jak szefował działowi programmatic w Dentsu :)
Awatar użytkownika
Jerry
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Jerry Pon Cze 15, 2020 5:40 pm

Trochę old school z tego Pure Playa i Pawła. Wypowiedzi bazują na danych jakie chyba sam miał i współtworzył w Dentsu. Jakby doczytał raport z badania ISBA, na który się tak powołuje to by wiedział, że tam zostali przebadani klienci transparentni a owa nieznana delta 15% nie dotyczy żadnych ukrytych marż, o których tak pisze i jakie były stosowane za jego czasów
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Pon Cze 15, 2020 7:16 pm

Jest bardzo symptomatyczne, że pierwsze komentarze, które się pojawiły nie dotyczą tematów poruszanych w artykule. Nie odnoszą się do transparentności w reklamie. Takiej reakcji też się spodziewałem.
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Pon Cze 15, 2020 7:18 pm

Rolą domu mediowego powinno być efektywne wydawanie pieniędzy marketera, a więc uczciwe planowanie i realizacja kampanii.
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Pon Cze 15, 2020 7:33 pm

"Jerry" napisał(a): Trochę old school z tego Pure Playa i Pawła. Wypowiedzi bazują na danych jakie chyba sam miał i współtworzył w Dentsu. Jakby doczytał raport z badania ISBA, na który się tak powołuje to by wiedział, że tam zostali przebadani klienci transparentni a owa nieznana delta 15% nie dotyczy żadnych ukrytych marż, o których tak pisze i jakie były stosowane za jego czasów

Drogi Jerry, jeśli "nieznana delta" nie dotyczy ukrytej marży, to napisz proszę czego dotyczy? Chętnie podyskutuję na argumenty merytoryczne. Ona nie dotyczy całej ukrytej marży. W raporcie było jasno napisane, że nie udało się ustalić w badaniu, dokąd trafiają te pieniądze. Jeśli Ty wiesz, podziel się z czytelnikami.
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Pon Cze 15, 2020 8:28 pm

"Programatoł" napisał(a): Ile kosztuje taki Materiał Partnera? Pytam, bo zależy mi na transparentności.

Kontakty do osoby odpowiedzialnej za reklamę znajdziesz w zakładce "Reklama".
Awatar użytkownika
Ojciec Adamczyk
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Ojciec Adamczyk Wto Cze 16, 2020 8:24 am

PAWEL ile znasz takich klientów firm działających transparentnie?podaj przykład
Awatar użytkownika
zapomniał wół?
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

zapomniał wół? Wto Cze 16, 2020 9:58 am

Drogi Pawle - może zechcesz podzielić się z czytelnikami praktykami z Dentsu? Było "efektywne wydawanie pieniędzy marketera" czy nie :)?
Awatar użytkownika
Piotr
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Piotr Wto Cze 16, 2020 1:19 pm

"Paweł Kuczma" napisał(a): Rolą domu mediowego powinno być efektywne wydawanie pieniędzy marketera, a więc uczciwe planowanie i realizacja kampanii.
Rolą domu mediowego nie jest "wydawanie pieniędzy marketera" tylko INWESTOWANIE pieniędzy marketera. Taki aspirujący audytor powinien to wiedzieć i widzieć różnicę, nawet na poziomie semantycznym.
Awatar użytkownika
Dam
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Dam Wto Cze 16, 2020 2:02 pm

Pomieszał i poplątał wszystko w tym artykule a myślałem, że ma większą wiedzę. Przyczynkiem całego artykułu jest badanie w UK zrobione na TRANSPARENTNYCH klientach. I do tego powinien się odnieść czy rownież w przypadku klientów Pure Playa jedynie co druga złotówka trafia do wydawców? I co on robi by ta delta była jak najmniejsza. Nieświadomie podcina gałąź na której siedzi. Zabawne
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Wto Cze 16, 2020 8:04 pm

"Ojciec Adamczyk" napisał(a): PAWEL ile znasz takich klientów firm działających transparentnie?podaj przykład

Wszyscy klienci Pure Play. Ale chętnie poznam takich, którzy by chcieli, ale nie wiedzą jak zacząć. My ich chętnie przeprowadzimy przez transformację w stronę transparentności. jeśli interesują Cię szczegóły, zapraszam do kontaktu.
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Wto Cze 16, 2020 8:07 pm

"zapomniał wół?" napisał(a): Drogi Pawle - może zechcesz podzielić się z czytelnikami praktykami z Dentsu? Było "efektywne wydawanie pieniędzy marketera" czy nie ?


Drogi Wole, nie jestem związany z grupą Dentsu od ponad dwóch lat i nie czuję się uprawniony do ujawniania jakichkolwiek informacji na temat mojej pracy w tej grupie. Tak samo, jak nie czują się uprawniony do ujawniania informacji dotyczących mojej pracy w Mediacomie (GroupM). Zapraszam do rozmowy nieanonimowej. Odwagi!
Awatar użytkownika
Paweł Kuczma
 

Re: Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Paweł Kuczma Wto Cze 16, 2020 8:12 pm

"Piotr" napisał(a):
"Paweł Kuczma" napisał(a): Rolą domu mediowego powinno być efektywne wydawanie pieniędzy marketera, a więc uczciwe planowanie i realizacja kampanii.
Rolą domu mediowego nie jest "wydawanie pieniędzy marketera" tylko INWESTOWANIE pieniędzy marketera. Taki aspirujący audytor powinien to wiedzieć i widzieć różnicę, nawet na poziomie semantycznym.


Drogi Piotrze (jeśli to Twoje prawdziwe imię), efektywne wydawanie pieniędzy marketera jest właśnie inwestowaniem. W przeciwieństwie do nietransparentnego, a więc nieefektywnego wydawania, które jest marnotrawieniem pieniędzy marketera, a taki jest standard działania domów mediowych na rynku. W naszych kampaniach realizujemy cele klienta nawet 80% taniej niż domy mediowe w dużej mierze dzięki pełnej transparentności. Myślę, że takie podejście zasługuje na miano inwestowania, jak słusznie zauważyłeś.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości