WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Wyślij odpowiedź

Kod potwierdzający
Przepisz dokładnie kod z obrazka. Wielkość liter nie ma znaczenia, zero nie występuje.

Uśmieszki

:D:):(:o:shock::?8):lol::x:P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink::!::?::idea::arrow::|:mrgreen:

BBCode włączony
[img] włączone
[flash] wyłączony
[url] włączony
Uśmieszki włączone
Przegląd tematu
Pełny widok

Przegląd tematu: Reklama nie boi się ROI

Re: Reklama nie boi się ROI

Bartosz Śro Maj 02, 2012 9:39 pm

bart66 dziękuję za komentarz.

Każdy punkt widzenia jest istotny, i ważny. Z każdego może coś ciekawego wynikać. Nie wiem jednak jakbym miał odpowiedzieć na tak postawione przez Ciebie pytanie. Tekst jest wynikiem prac, nad zagadnieniem, które w większości opinii jest niemierzalne,i niepoliczalne i trudne do zdefiniowania w kontekście reklamowym. Z wielką przyjemnością poznam inne, nowe opinie i twierdzenia nie będące: cytatami z Wiki, cytatami już istniejących w internecie opracowań, mediowymi miernikami efektywności.
Jestem przekonany, że nie tylko ja.
:)

Re: Reklama nie boi się ROI

Trufla Śro Maj 02, 2012 12:09 pm

@bart66: IRR to agencja reklamowa.

Reklama nie boi się ROI

bart66 Śro Maj 02, 2012 11:58 am

Boże, kto finansuje i po co takie instytuty???