WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Badań Marketingowych

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
pavv
 

Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown

pavv Pon Lip 17, 2017 9:07 am

Chcieli uciec od standardów korpoludkowych a sami se stanowiska jak ponazywali?
Awatar użytkownika
sceptyczny
 

Re: Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown

sceptyczny Pon Lip 17, 2017 11:41 am

nie wiem czy te dziesiątki lat pracy w branży w wypadku badań stanowią zaletę...
Awatar użytkownika
Klient
 

Re: Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown

Klient Pon Lip 17, 2017 4:27 pm

Jako Klient i zleceniodawca badań przekonuję się, że to praca z dużymi agencjami przynosi więcej korzyści niż z mniejszymi butikami (benchmarki, realizacja, duży zespół = krótsze terminy). Duże korporacje znacząco obniżyły ceny i na prawdę nie odstają kosztowo od małych agencji. A elastyczność można wynegocjować i z korporacjami. Mimo wszystko - powodzenia.
Awatar użytkownika
Ewa
 

Re: Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown

Ewa Pon Lip 17, 2017 5:57 pm

Bardzo mocny Team. Powodzenia.
Awatar użytkownika
ankieter
 

Re: Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown

ankieter Sob Lip 22, 2017 8:39 pm

No to powodzenia życzę. Proszę sprawdzić za ile Pan kupuje badania (per case) w dużej firmie, a za ile my jako ankieterzy musimy je realizować. Z podkreśleniem słowa MUSIMY = traktujemy to jako konieczność. Życzę też powodzenia w wypracowywaniu elastyczności.

"Klient" napisał(a): Jako Klient i zleceniodawca badań przekonuję się, że to praca z dużymi agencjami przynosi więcej korzyści niż z mniejszymi butikami (benchmarki, realizacja, duży zespół = krótsze terminy). Duże korporacje znacząco obniżyły ceny i na prawdę nie odstają kosztowo od małych agencji. A elastyczność można wynegocjować i z korporacjami. Mimo wszystko - powodzenia.
Wróć do Badania Marketingowe

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości