WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Radia

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Lkk
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

Lkk Sob Sty 28, 2023 6:22 pm

To pokazuje że radio ma większą przyszłość niż tv. Jest też lepszym medium do indoktrynacji bo nie absorbuje. Dlaczego więc więcej kasy dotuje się na tvp niż pr?
Awatar użytkownika
Pawel
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

Pawel Sob Sty 28, 2023 7:58 pm

Jak przeglądam internet to mam w tle włączony klasyczny odbiornik i słucham m.in.PR24,PR1,PIK.
Awatar użytkownika
miś społeczny
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

miś społeczny Sob Sty 28, 2023 9:00 pm

Po likwidacji anten zbiorczych i wyłączeniu usługi radiowej przez kablówki, większość Polaków w blokach ma odbiór zanikający i z szumami. Dziękuję za takie radio. Polska cofa się w rozwoju.
Awatar użytkownika
TEDE
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

TEDE Sob Sty 28, 2023 11:38 pm

Dynamiczną muzę to miała Planeta FM, czekam na szybki rozwój DAB+
Awatar użytkownika
To ja nikt inny
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

To ja nikt inny Nie Sty 29, 2023 11:42 am

Ciekawy jest wynik dla grupy docelowej 15 – 24 lata, bo wyniki zagraniczne pokazują, że w tym wieku tylko co czwarta osoba słucha radio. Szkoda, że analizę nie pogłębiono o informacje, czy oni dobrowolnie słuchają radio, czy tylko ze względu na rodziców np. w samochodzie w drodze do szkoły. Wynik dzienny byłby bardziej interesujący niż tygodniowy. Oczekiwałbym porównania radio z serwisami streamingowymi.
Awatar użytkownika
Yolo
 

Re: Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln

Yolo Nie Sty 29, 2023 6:01 pm

"To ja nikt inny" napisał(a): Ciekawy jest wynik dla grupy docelowej 15 – 24 lata, bo wyniki zagraniczne pokazują, że w tym wieku tylko co czwarta osoba słucha radio. Szkoda, że analizę nie pogłębiono o informacje, czy oni dobrowolnie słuchają radio, czy tylko ze względu na rodziców np. w samochodzie w drodze do szkoły. Wynik dzienny byłby bardziej interesujący niż tygodniowy. Oczekiwałbym porównania radio z serwisami streamingowymi.


Dla tej grupy coś takiego jak słuchanie radia z własnego wyboru praktycznie nie istnieje. W domu i w samochodzie radio włączyli rodzice, więc badany nie ma wyboru, ale sam już radia nie odpala, tylko korzysta z muzy w streamingu albo na YT. Tak samo nie powinno się wliczać ludzi z jakichkolwiek grup wiekowych, którzy radio słyszeli przez kwadrans tygodniowo w taksówce albo sklepie. Ale wystarczy sprawdzić, kto opracowuje wyniki, żeby wiedzieć, że tu nie chodzi o obiektywizm, tylko kasę z reklam.
Wróć do Radio

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości