"Prawdziwe radio kona na naszych oczach " napisał(a):
Nie da się słuchać dzisiejszego radia. Tony reklam, infantylnych konkursów, telefonów w stylu "właśnie robię kluski" itp "rozrywka". Znak czasu? Być może pokolenie TikToka i Instagrama się w tym odnajduje, ale jeśli chodzi o mnie, kompletnie nie moje klimaty. Tęsknię za dawną Trójką. RNŚ i 357 mające kontynuować tradycje Trójki, to niestety też komercja, nastawiona na dojenie patronów i indoktrynację polityczną.
Konkursy i SMS i dziwne reklamy środków na odbyty zaczęły się dużo wcześniej, co było super, bo pozwoliło poznać inne stacje radiowe, przez człowiek uświadomił sobie, jak mierną muzykę mają te horyzontalne radia z targetem wszyscy i nikt. Obecnie to boomerskie rozgłośnie, irytujące i suche żarty, 100 kawałków zapętlonych pomiędzy reklamami. Do tego pewne formaty już jak chrząkający politycy przy śniadaniu opowiadające swoje kłamstwa powinny już dawno wylecieć.