[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Skuteczność reklamy internetowej

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
tlis
początkujący
 
Posty: 11
Rejestracja: Nie Sty 16, 2005 12:24 pm

Skuteczność reklamy internetowej

tlis Czw Sty 20, 2005 12:11 am

Pojęcie skuteczności reklamy internetowej to nie jest temat na jednozdaniową wypowiedź... Reklama internetowa działa - na wielu różnych płaszczyznach (m.in reakcja bezpośrednia, pozytywny odbiór marki, przypomnienie przekazu z innych mediów). Jej skuteczność jest zdecydowanie słabiej mierzona (bądź też dysponujemy mniejszą ilością kejsów) niż na rynkach zachodnich. Trudno więc dokonywać wiarygodnych porównań...

Aby w sposób wiarygodny sprawdzić ewentualne różnice - potrzebne byłoby badanie do kampanii pan-europejskiej, czy też światowej...

Moim zdaniem nie ma natomiast specjalnych różnic w skuteczności reklamy internetowej - podobnie jak w przypadku innych mediów. Oczywiście mogą występować lokalne różnice - w Polsce jakość łącz jest zdecydowanie gorsza, co uniemożliwia pełne wykorzystanie dostępnych na świecie rozwiązań - istotne zwłaszcza przy kampaniach brandingowych. Na zachodzie ludzie bardziej przyzwyczajeni są do załątwiania transakcji on-line - stąd większe pole do popisu dla kampanii zachęcających do reakcji bezpośredniej. Ale proba udowodnienia jednej (jest roznica) lub drugiej (nie ma roznicy) tezy to na razie czyste spekulacje - powiedział Adam Kwaśniewski, dyr. sieci reklamowej Ad.net
===========

A jaka jest Wasza opinia?
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości