WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Telewizji

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Stirlitz
 

Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

Stirlitz Śro Lis 24, 2010 7:50 pm

Ciekawie wyglądają te świąteczne promocje. Ciekawe są zwłaszcza pakiety internetowe, bo za małe pieniądze można sobie rzeczywiście z netu pokorzystać.
Awatar użytkownika
nick
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

nick Czw Lis 25, 2010 10:11 am

Zdecydowanie wybieram opcję więcej giga transferu w ofercie internetowej. Dobre to i pożądane promocje.
Awatar użytkownika
hej
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

hej Pon Lis 29, 2010 10:27 am

Petarda tyle ze umowa malym drukiem na 29 tygodni - lipa
Awatar użytkownika
paradox party
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

paradox party Śro Gru 01, 2010 1:46 pm

Oferta fajnie dostosowana do preferencji, uwzględnia różnych klientów i różne ich potrzeby, choć widać wyraźny priorytet polsatu w kierunku internetu.
Awatar użytkownika
hereberebe
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

hereberebe Wto Gru 07, 2010 7:03 pm

Internet LTE w cyfrowym polsacie, to będzie dopiero jazda, a póki co świąteczne prędkości i inne temu podobne przyjemności dla podniebienia klientów multimedialnych.
Awatar użytkownika
Dombek
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

Dombek Nie Gru 12, 2010 3:20 pm

W sumie to nie tylko net jest tu ciekawym pomysłem, ale też ten drugi dekoder. Ja to sobie o tym myślę w perspektywie gwiazdki, bo dzięki drugiemu dekoderowi można wielu konfliktów w domu uniknąć :D
Awatar użytkownika
Żardel
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

Żardel Nie Gru 12, 2010 3:43 pm

Drugi dekoder to fajna odpowiedź na multiroom u konkurencji, gdzie co pewien czas musisz "gonić" do karty "matki". Polsat ma sporo dekoderów i jest w czym wybierać. W dodatku można sobie taką ofertę wziąć razem w Multi i dostać Telefon oraz internet, czego próżno szukać u konkurencji.
Awatar użytkownika
azev
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

azev Nie Gru 19, 2010 6:39 pm

trochę okroili pakiety, jest tego mniej niż przed promocją
Awatar użytkownika
ciekawa..;D
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

ciekawa..;D Czw Gru 23, 2010 2:22 pm

hm..wie ktoś może do kiedy obowiązuje ta promocja?;p
Awatar użytkownika
kubelek172
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

kubelek172 Nie Sty 02, 2011 8:50 pm

do konca sycznie mówią w tv
Awatar użytkownika
wiitam
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

wiitam Śro Sty 05, 2011 1:55 pm

Do kiedy trwa promocja świąteczna?
Awatar użytkownika
Marcin
 

Re: Świąteczne promocje Cyfrowego Polsatu

Marcin Czw Sty 06, 2011 2:29 pm

18 października 2010 kupiłem Polsat w opcji familijny HD z pakietem promocyjnym na jeden miesiąc- pełny pakiet kanałów. 16 Listopada udałem się do placówki tam gdzie podpisywałem umowę aby zrezygnować z pełnego pakietu i zostawiłem tylko ten pierwotny, który chciałem tzn familijny HD. Po kilku dniach od zapłacenia pierwszego abonamentu otrzymałem komunikat sms: „Prosimy o uregulowanie zaległej kwoty w wysokości 99 zł + 15 zl VOD”. 20 listopada 2010 Logując się na ich stronie www napisałem do nich reklamację dotyczącą kwestii opłat za 1 miesiąc, przesyłając skan rezygnacji z pełnego pakietu, i do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi [śmiech na Sali….]. Sprawa ucichła do nastepnego miesiąca kiedy znów otrzymałem sms z hasłem prosimy o uregulowanie zaległej kwoty abonamentu… więc znów piszę do niech reklamacje przez ich strone [złożona 28 grudnia], otrzymałem informacje że moja prośba zostanie rozpatrzona… do dziś tj 6.01.2011 cisza , prócz kolejnego sms’a :”Prosimy o natychmiastowe uregulowanie zaległej wplaty ”. No to chwila tak Polsat traktuje nowych Klientów, najpierw daje niby w promocji pełen pakiet za darmo przez pierwszy miesiąc, a potem każe za niego płacić i nęka sms’ami. Jaki jest kontak do Klienta: ŻADEN, totalna olewka ze strony tej firmy. NIE POLECAM ICH ze względu na sposób w jaki działają i jak traktują NOWYCH KLIENTÓW, dla nich liczy się tylko kasa, A CIEBIE DROGI KLIENCIE MAMY W NOSIE… Obecnie czekam aż odłączą mi sygnał TV->wówczas skladam zażalenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w tej sprawie. Na pewno nie dam się zastraszyć ich sms’ami! Opłata jest naliczona błędnie, a KONTAKT Z KLIENTEM ZE STRONY POLSATU JEST SKANDALICZNY!!!!. GDYBYM WIEDZIAŁ ŻE TAK BĘDZIE NIGDY BYM NIE PODPISAŁ UMOWY Z TĄ FIRMĄ, teraz tracę czas na dochodzenie swoich racji....
Wróć do Telewizja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości