WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Gru 08, 2014 11:21 pm

Trzecią edycję „MasterChefa” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 130 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem całego rynku, a w grupie komercyjnej zajął pierwsze miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Wto Sty 13, 2015 10:21 am

Udział liderującego Polsatu Sport w rynku telewizyjnym wśród stacji sportowych w 2014 roku wyniósł 0,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Druga lokata należała do Eurosportu (0,48 proc. udziału), a na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport (0,38 proc.) - dane dla grupy 4+.
Wróć do Telemetria

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość