[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Telemetria

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Wrz 29, 2014 9:15 pm

Nowy reality-show „Mama kontra mama” ogląda średnio 1,04 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVN w tym paśmie stracił 1,32 mln widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Z kolei szóstą serię „Komisarza Alexa” ogląda średnio 2,27 mln widzów. Kryminalna produkcja daje Jedynce pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym, plasując się za TVN.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Wto Wrz 30, 2014 7:54 pm

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków siódmej serii serialu „Czas honoru” (zatytułowanej „Czas honoru. Powstanie”) wyniosła 1,23 mln osób. Przełożyło się to na 7,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Siódma seria „Czasu honoru”, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. szóstej edycji serialu, miała o 930 tys. widzów mniej. Dwójka w paśmie emisji historycznej produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Czw Paź 02, 2014 9:03 pm

We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost w zestawieniu odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”.
Awatar użytkownika
fakty_the_best
 

Re: Telemetria

fakty_the_best Czw Paź 02, 2014 11:33 pm

Fakty najlepsze!!!
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Nie Paź 05, 2014 7:21 pm

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków paradokumentalnego serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 510 tys. osób. Przełożyło się to na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TV4 pokazywany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, począwszy od 29 września br.

Pokazywane pół godziny wcześniej „Sekrety sąsiadów” śledzi średnio 254 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 2,15 proc. i 2,65 proc. udziału.

Najmniejszą oglądalność gromadzi paradokument „Na patrolu”, który emitowany jest o godz. 18.00. Jego średnia widownia po czterech pierwszych odcinkach plasuje się na poziomie 179 tys. oglądających (odpowiednio 1,67 proc. i 1,76 proc. udziału).
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Śro Paź 08, 2014 7:11 pm

W nowym sezonie serial „Pierwsza miłość” średnio gromadzi 1,66 mln widzów, o 400 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Paź 13, 2014 11:52 am

Ranking top 20 seriali w okresie od 6 do 12 października 2014 roku (w przypadku wielokrotnej liczby emisji wyniki dotyczą najchętniej oglądanego odcinka):

1. M jak miłość TVP2 6.65 mln
2. Na dobre i na złe TVP2 5.22 mln
3. Ojciec Mateusz TVP1 4.96 mln
4. Barwy szczęścia TVP2 3.82 mln
5. Blondynka TVP1 3.18 mln
6. Na Wspólnej TVN 2.87 mln
7. Szpital TVN 2.56 mln
8. Świat według Kiepskich Polsat 2.32 mln
9. Prawo Agaty TVN 2.28 mln
10. Klan TVP1 2.26 mln
11. Przyjaciółki Polsat 2.12 mln
12. Na sygnale TVP2 2.09 mln
13. O mnie się nie martw TVP2 2.06 mln
14. Komisarz Alex TVP1 1.94 mln
15. Lekarze TVN 1.94 mln
16. Zdrady Polsat 1.88 mln
17. Pierwsza miłość Polsat 1.79 mln
18. Malanowski & Partnerzy Polsat 1.76 mln
19. Tajemnice Hotelu Adlon TVP1 1.58 mln
20. Na Krawedzi 2 Polsat 1.57 mln

Dane Nielsen Audience Measurement dla swiatseriali.pl.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Paź 13, 2014 11:59 am

Średnio 7,4 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska po raz pierwszy w historii pokonała Niemcy. W czasie emisji spotkania zakończonego wynikiem 2:0 Polsat zdecydowanie pokonał konkurencję (więcej na ten temat: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hi ... mln-widzow).
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Nie Paź 26, 2014 10:04 pm

W okresie od 1 września do 23 października br. wśród programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,82 mln widzów, co przełożyło się na 18,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,35 mln osób (18,61 proc. udziału).

Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez Dwójkę w dni powszednie o 17.25 magazyn „Reporter polski” (tylko 236 tys. widzów; 2,53 proc. udziału).
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Paź 27, 2014 1:40 pm

Oto wyniki oglądalności telewizji w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 20 do 26 października br.

Udziały tzw "wielkiej czwórki":

stacja AMR SHR %
Polsat 870 252 13,08%
TVN 865 732 13,01%
TVP1 753 112 11,32%
TVP2 590 714 8,88%

TOP 5 programów w 4+:

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 21-10-2014 20:45 - 21:30 6 613 235 40,27%
NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 22-10-2014 20:43 - 21:32 5 316 467 32,46%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 23-10-2014 20:30 - 21:12 4 703 270 28,62%
TELEEXPRESS TVP1 26-10-2014 17:00 - 17:15 4 387 614 32,23%
WIADOMOŚCI TVP1 26-10-2014 19:30 - 19:53 4 312 121 26,19%

Ponadto najlepszym talent show okazał się być "Mam talent!" - 3,60 mln widzów, a tuż za nim uplasował się "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami" (3,58 mln widzów).
Wśród hitów tygodnia znalazł się również film "Uprowadzona", którego w Polsacie oglądało prawie 3 mln widzów, a w rankingu wśród widzów w grupie komercyjnej uplasował się on na miejscu drugim.
Awatar użytkownika
maciej_1987
 

Re: Telemetria

maciej_1987 Pon Paź 27, 2014 3:14 pm

ooo... jak wiadomości są wysoko lol no i cieszy mnie super wynik mam talent :)
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Wto Paź 28, 2014 12:44 pm

Średnia widownia „Watahy” HBO po trzech tygodniach emisji w niedzielnym paśmie o godz. 20.10 wyniosła 347 tys. osób. Przełożyło się to na 2,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

PS. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższe udziały od średnich stacji.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Nie Lis 30, 2014 5:24 pm

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 26,27 mln zł.

Z kolei 12. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,61 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 10. serii produkcja straciła 50 tys. widzów. Serial i tak dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,68 mln zł.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Pon Gru 01, 2014 7:50 pm

Piąty sezon serialu „Lekarze” obejrzało w TVN średnio 2 mln widzów, o 790 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 20,59 mln zł.
Awatar użytkownika
WM
 

Re: Telemetria

WM Czw Gru 04, 2014 12:41 am

Największy udział (3,92 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 49,05 proc. Przed rokiem grupa ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą pozycję spadły kanały Grupy TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat - dane dla tej stacji są tylko dla listopada br.), których średni udział wyniósł 3,11 proc. (jednak wzrost o 3,67 proc.). Zaś wynik będącej trzeciej Telewizji Polsat (Polsat News, Polsat News 2) to 1,09 proc. (- 1,80 proc.).
Wróć do Telemetria

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości