WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
ja22
 

Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

ja22 Pon Mar 24, 2014 1:02 am

Pomimo wszystko, mi będzie ich brakować ;(
Awatar użytkownika
bez żalu
 

Re: Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

bez żalu Wto Mar 25, 2014 2:06 pm

oblech henio, twarz tesco, zawsze przypominał mi typowego marketowego rencistę, który stoi 5 minut przed pomarańczami i maca wszystkie po kolei, żeby kupić tych kilka naj.
Awatar użytkownika
nareszcie...
 

Re: Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

nareszcie... Sob Mar 29, 2014 3:43 am

przecież bardziej wkurwiającej postaci nie można sobie nawet wyobrazić !
uciekałem od telewizora, widząc tego grubasa w okularkach - łudząco podobnego
do niejakiego upiornego Wojciecha Manna ;)
który nachalnie spogląda z każdego kąta ? teraz już mniej, pogoniony ...
nareszcie ktoś się zorientował, ze koleś jest irytujący ???
branża może se płakać - decyduje Pan Klient !
Kropka.
Awatar użytkownika
maras
 

Re: Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

maras Wto Kwi 08, 2014 3:26 pm

"Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny, San Markos" - nic nie rozumiem z tego zdania...
Awatar użytkownika
gość na portalu
 

Re: Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

gość na portalu Pon Maj 12, 2014 12:14 pm

Już widać, że te nowe reklamy nie dorastają do pięt tym z Heniem. Tamte reklamy nie tylko promowały produkt, ale były humorystyczne, zawierały śmieszne scenki okolicznościowe, odowłujące bądź nie odwołujące się do produktu którego dotyczy reklama, zabawiały widza, a przez to zachęcały do oglądania ich i zapoznania się z produktami których dotyczą. Te nowe są bezpłciowe, bez żadnego humoru tylko "jak jesteś głodny to w tesco znajdziesz ogórka za 9.99*, z którego możesz zrobić mizerie....a jak będziesz chciał czymś popić to w tesco jest woda za 2.99*.
Tesco. Dla ciebie, dla rodziny"
*ceny z sufitu nie wiem po ile na prawdę
Awatar użytkownika
Załamany
 

Re: Tesco nie robi błędu, rezygnując z Henia i Krysi (opinie)

Załamany Śro Lis 07, 2018 10:09 pm

"maras" napisał(a): "Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny, San Markos" - nic nie rozumiem z tego zdania...


Może dlatego, że to nie jest zdanie. Zdanie musi mieć orzeczenie. Idź na piwo analfabeto... to prostsze niż rozumienie tekstu.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości