Stefan Ławski Czw Cze 16, 2016 9:05 am
Mnie w wizerunku selekcjonera Adama Nawalki razi jego oczywista sztywność . Czasami mam wrażenie, że ten człowiek połknął kij: jest sztywny jak pal Azji, jest nienaturalnie spiety. Przeszkadza mi też jego zewnatrzna postawa czlowieka, ktory zaledwie awansował do Finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej a zachowuje sie jakby zdobył juz pare pucharów europejskikcih z Ligą Mistrzów włącznie. I teraz tak, ja rozumiem, że firmy próbuja zdyskontować nawałkową popopularność do maksimum, ale jesli dla pzykladu nie wyjdziemy z grupy eliminacyjnej, co wydzaje sie dla niektorych niemożliwe to co co ?
ja już widziałem w Paryżu w 2002 roku bilboardy z drugą gwiazdą mistrza świata na koszulkach Francuzów za zdobycie Zlota na Mundialu a zdejmowane je w popłochu po kompromitacji mistrzów świata na kolejnych mistrzostwach. Zatem nie patrze tak idealistycznie na zaangażowanie p. Nawałki w kampanie reklamowe, choć z drugiej strony rozumiem jego chęć wzbogacenia sie i zapewnienia sobie dobrej emerytury .