WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Badań Marketingowych

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
Jur
 

44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

Jur Wto Maj 23, 2017 7:46 am

Oto siła marki: 20 lat temu Discovery wyrobiła sobie markę i do dziś na niej jedzie.
Bo pomijając zawartość (która całkiem podobna jest na bezpłatnych kanałach), to zastanawiam się jak można chcieć płacić za kanał, w którym bloki reklamowe są co 15 minut?
Awatar użytkownika
Piotr
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

Piotr Wto Maj 23, 2017 8:11 am

Discovery zasługiwał na swoją nazwę 20 lat temu. Wychowałem się na nim. Teraz nie jestem w stanie oglądać facetów na złomowisku, handlarzy starociami i prymitywów goniących za złotem. Co to ma wspólnego z "discovery"?
Jedyne kanały, za które gotów jestem płacić to kanały bez reklam albo przynajmniej bez programów przerywanych reklamami. Dlatego jedyną opcją jest dla mnie nc+ (canal+ i multi+).
Reszta to chłam, gdzie reklamy są czasem przerywane przez program. Niestety mam to w pakiecie, nie oglądam.
Awatar użytkownika
marek
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

marek Wto Maj 23, 2017 8:49 am

Tak, chcę samodzielnie sobie kanały wybrać. Ale 5 zł za 1 kanał zawalony reklamami to gruba przesada. Obecnie mam w kablówce pakiet około 110, kanałów. Nawet połowy z nich nie oglądam
Awatar użytkownika
Kurdupel
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

Kurdupel Wto Maj 23, 2017 9:04 am

nc+ i CP obudziłyby się, gdyby powstała trzecia platforma sprzedająca kanały wyłącznie "a la carte"...
Awatar użytkownika
Polak
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

Polak Wto Maj 23, 2017 9:37 am

Czy ludzi pogrzało? Tu widać jak sensowne są takie badania, bo ludzie nic nie wiedzą. Chcą mieć 20 kanałów, za które zapłacą w sumie 100-200 zł. Ja teraz mam w jednej z ogólnopolskich sieci ze 120 kanałów i internet ze 64 Mega za 120 zł.
Awatar użytkownika
x
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

x Wto Maj 23, 2017 9:40 am

Discovery?, Ale Kino? Serio?
Awatar użytkownika
co to ma być
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

co to ma być Wto Maj 23, 2017 11:38 am

Co to za głupie badania (...) ciekawe jaki ma to obraz z rzeczywistością - zapewne prawie żaden... Mnie też bardzo dziwi że są tam wskazane stacje Discovery, Ale Kino+ (...) ja osobiście wykasowałem wszystkie stacje od Discovery które miałem od operatora - tego nie da się oglądać - podobnie jak jeszcze czegoś gorszego - durne stacje Grupy Polsat (...) Ale Kino+ też nie jest jakieś tam super - pamiętam że kiedyś dawno było ciekawsze - teraz to ciekawe kto to jeszcze ogląda - prawie nikt i mają zapewne bardziej spadek niż wzrastającą oglądalność... Zatem te badania to chyba z przypadku - zmyślone, ustawione, po znajomości...
Awatar użytkownika
Sykoraks
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

Sykoraks Wto Maj 23, 2017 7:23 pm

Te badania znakomicie ilustrują siłę powyższych marek, również to jak widz chce być widziany. Przeważnie jako świadomy konsument tv, pomieszane stacje uważane za popularnonaukowe, rozrywkowe i filmów premium. Szkoda tylko, że jest to obraz całkowicie wyśniony, te stacje są dostępne w wielu pakietach i nie mają kolosalnej oglądalności. Dodatkowo widz chce być postrzegany jako szczodry (pewnie uważa, że za dobry produkt się płaci) świadczy o tym - czy do końca świadoma? - deklaracja o płaceniu 100, 200 zł za 10 kanałów tv. Ciekaw, że ten szczodry, statystyczny polak nie wyda tyle miesięcznie w kinie, teatrze (o koncercie nie wspominam, mezzo nie jest rozpoznawalną marką)?

A propos oglądalności, gdzie są wyniki z ubiegłego tygodnia?
Awatar użytkownika
123buzka
 

Re: 44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic

123buzka Wto Maj 23, 2017 7:55 pm

Tez tak pomyslalem 5 zl razy 20 rowna sie 100 a gdzie internet.Na dekoderze mozna przeciez wlaczyc liste swoich ulubionych kanalow.
Wróć do Badania Marketingowe

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości