WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Bash
 

Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Bash Wto Maj 12, 2020 10:50 pm

Powodzenia, Aniu! Jest dużo do zrobienia.
Awatar użytkownika
Nicko
 

Re: Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Nicko Śro Maj 13, 2020 9:08 am

Ciekawe czy ta pani przychodzi, robi porządek, ustawia, usprawnia, wdraża zdrowe procesy, rysuje strategię, wlewa ludziom olej do głowy i przed odejściem w glorii zostawia marketingowy hipermechanizm, wiedzący o a robić. Czy może jednak niekoniecznie.
Awatar użytkownika
hmmm
 

Re: Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

hmmm Śro Maj 13, 2020 9:39 am

"Nicko" napisał(a): Ciekawe czy ta pani przychodzi, robi porządek, ustawia, usprawnia, wdraża zdrowe procesy, rysuje strategię, wlewa ludziom olej do głowy i przed odejściem w glorii zostawia marketingowy hipermechanizm, wiedzący o a robić. Czy może jednak niekoniecznie.


może tak, może nie
strasznie głupi komentarz
Awatar użytkownika
Frodo
 

Re: Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Frodo Śro Maj 13, 2020 10:28 am

"Nicko" napisał(a): Ciekawe czy ta pani przychodzi, robi porządek, ustawia, usprawnia, wdraża zdrowe procesy, rysuje strategię, wlewa ludziom olej do głowy i przed odejściem w glorii zostawia marketingowy hipermechanizm, wiedzący o a robić. Czy może jednak niekoniecznie.


Z doświadczenia wiem, że tak. I rada na przyszłość, że jak się nie ma nic do powiedzenia, to lepiej nic nie pisać.
Awatar użytkownika
Nicko
 

Re: Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Nicko Śro Maj 13, 2020 10:27 pm

Moja rada taka, by nie pouczać mentorskim tonem.Choć domyślam się, że to było niewygodne pytanie :)

"Frodo" napisał(a):
"Nicko" napisał(a): Ciekawe czy ta pani przychodzi, robi porządek, ustawia, usprawnia, wdraża zdrowe procesy, rysuje strategię, wlewa ludziom olej do głowy i przed odejściem w glorii zostawia marketingowy hipermechanizm, wiedzący o a robić. Czy może jednak niekoniecznie.


Z doświadczenia wiem, że tak. I rada na przyszłość, że jak się nie ma nic do powiedzenia, to lepiej nic nie pisać.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości