SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowe serwisy sportowe zwiększają udział w rynku reklamy

Na sportowym rynku reklamy wciąż niepodzielnie króluje telewizja, zgarniająca lwią cześć pieniędzy. Reklamodawcy coraz bardziej interesują się jednak Internetem i technologiami mobilnymi - wynika z najnowszego raportu eMarketera..

Do 2011 roku internetowe serwisy zajmujące się sportem powinny podwoić swój, wynoszący w roku 2006 ok. 5% udział w rynku reklamy.

Ich zaletą jest mnogość form kontaktu z fanami sportu - serwisy społecznościowe, blogi, newsy, prezentacja wyników on-line, a także duża ilość rozmaitych statystyk i zestawień.

Internetowi kibice nie za bardzo interesują się natomiast relacjami filmowymi dostępnymi w sieci. Tylko 11% z nich chętnie oglądałoby wydarzenia sportowe na swoich komputerach.

Dołącz do dyskusji: Internetowe serwisy sportowe zwiększają udział w rynku reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl