Internetowe serwisy sportowe zwiększają udział w rynku reklamy
Na sportowym rynku reklamy wciąż niepodzielnie króluje telewizja, zgarniająca lwią cześć pieniędzy. Reklamodawcy coraz bardziej interesują się jednak Internetem i technologiami mobilnymi - wynika z najnowszego raportu eMarketera..
Do 2011 roku internetowe serwisy zajmujące się sportem powinny podwoić swój, wynoszący w roku 2006 ok. 5% udział w rynku reklamy.
Ich zaletą jest mnogość form kontaktu z fanami sportu - serwisy społecznościowe, blogi, newsy, prezentacja wyników on-line, a także duża ilość rozmaitych statystyk i zestawień.
Internetowi kibice nie za bardzo interesują się natomiast relacjami filmowymi dostępnymi w sieci. Tylko 11% z nich chętnie oglądałoby wydarzenia sportowe na swoich komputerach.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Internetowe serwisy sportowe zwiększają udział w rynku reklamy