Jeff Goldblum i święta w reklamach Currys PC World
W nowej kampanii sieci Currys PC World aktor Jeff Goldblum przekonuje Anglików, że laptop jest lepszym prezentem od puzzli, ekspres do kawy bardziej odpowiedni niż talk do stóp, a świąteczny indyk wychodzi lepiej w nowym piekarniku.
Na kampanię sieci Currys PC World składa się pięć spotów nadawanych w brytyjskiej telewizji. Ich wspólnym elementem jest postać znanego aktora Jeffa Goldbluma oraz święta ze wszystkimi ich cieniami.
W kolejnych, dwuminutowych reklamach Goldblum pojawia się niespodziewanie wśród zwykłych rodzin spędzających wspólnie święta. Przekonuje, że nowy laptop będzie bardziej trafionym prezentem pod choinkę niż puzzle, nowoczesny ekspres do kawy ucieszy obdarowaną osobę bardziej niż talk do stóp, świąteczny indyk smakuje lepiej przygotowany w nowym piekarniku, a filmy lepiej oglądać całą rodziną na ekranie LCD nowej generacji, niż na starym gracie.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja AMV BBDO. Oprócz reklam telewizyjnych działania obejmują też promocję w kinach, radio, prasie i internecie we współpracy z agencjami Blue 449, 1000heads oraz M&C Saatchi PR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Jeff Goldblum i święta w reklamach Currys PC World