Korzystający z internetu w pracy celem reklamodawców
Internet pozwala reklamodawcom dotrzeć ze swoim przekazem do pracowników biurowych, którzy sporo czasu spędzają w sieci, niekoniecznie wykonując czynności związane z ich pracą.
35,5 proc. respondentów uczestniczących w badaniu firmy Burst Media przeznacza na korzystanie z internetu więcej niż trzy godziny dziennie - informuje serwis Marketing Charts.
Dla większości badanych (72,6 proc.) głównym miejscem, z którego logują się do sieci jest dom, ale dla 22,8 proc. takim miejscem jest praca. Przeciętnie, korzystanie z internetu w pracy stanowi 26,6 proc. czasu spędzanego dziennie online.
Najpopularniejszą czynnością wykonywaną online przez badanych korzystających z internetu w pracy, jest wysyłanie wiadomości za pomocą poczty e-mail lub komunikatorów internetowych. Robi to 52,9 proc. respondentów. Następne w kolejności są: robienie zakupów (51,2 proc.), sprawdzanie wiadomości (48,6 proc.), szukanie informacji o pogodzie (42,1 proc.), bankowość internetowa (32,3 proc.), szukanie informacji o zdrowiu (30,7 proc.), szukanie informacji na temat podróży (28,8 proc.) oraz sprawdzanie wiadomości sportowych (23,7 proc.).
Mniej popularne są takie czynności jak odwiedzanie serwisów społecznościowych (20,3 proc.), granie w gry internetowe (18,2 proc.), pobieranie muzyki (17,6 proc.), szukanie pracy (16,9 proc.) czy uczestniczenie w internetowych aukcjach (12,2 proc.).
W badaniu Burst Media udział wzięło 11,5 tysiąca internautów powyżej 18. roku życia.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Korzystający z internetu w pracy celem reklamodawców