SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przed zakupem Internet najważniejszy

Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. roku życia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnym zakupem danego produktu.

Wynika z raportu firmy Burst Media.

Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymi metodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych, 9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta na broszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.

Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiła zakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentki kupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5 procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane ze zdrowiem i urodą (27 procent).

Dołącz do dyskusji: Przed zakupem Internet najważniejszy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl