Roaming Play
Pod tym hasłem rozpoczęła się kampania promująca wprowadzenie w Play usługi roamingowej.
Kampania roamingowa obejmuje: radio, prasę, akcje w biurach podróży, a także tradycyjny BTL.
Metryka:
Cel kampanii: poinformowanie o promocyjnej ofercie roamingowej
Play
klient: P4
przedstawiciel klienta: Aleksandra Borowicz
agencja: AdWorks
przedstawiciel agencji: Magdalena Tuczyńska
dyrektor kreatywny: Robert Witkowski
dyrektor artystyczny: jw.
copywriter: Sebastian Rawski
media: prasa ogólnopolska, radio, ekrany LCD w biurach podróży i na
lotniskach, outdoor przy lotniskach, POSM
czas trwania: 18.06.-15.09.
Oferta Play pozwala na dzwonienie z Europy do Polski w cenach
takich samych jak wewnętrzne stawki krajowe promowana jest prostą
headlinową kreacją, której podstawowym wyróżnikiem jest
wykorzystanie trudnych i niezrozumiałych dla szerszego grona
odbiorców, języków Unii Europejskiej.
Dołącz do dyskusji: