WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące gospodarki

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
prawnik

Re: Bitcoin przekracza cenę 15 tysięcy dolarów. „Psychologia rynku, korekta jest bliska”

prawnik Pią Gru 08, 2017 7:41 am

Wykres kija kolejowego. A potem będą mówić: Czemu rząd Polski nas nie ostrzegł?! Straciliśmy dorobek życia przez rządzących!

A ja powiem to samo, co mówiłem przy Amber Gold. Pic na wodę, fotomontaż!*

* I znów ktoś się na mnie obrazili, że mu odradzam "interes życia". A jak poprzednio mówiłem, że nawet KNF odradza Amber Gold, to mi powiedzieli, że KNF kłamie, bo jest tuskowy, a ja kłamie, bo jestem prawnikiem; p Ciemny lud...
Awatar użytkownika
Wojteq

Re: Bitcoin przekracza cenę 15 tysięcy dolarów. „Psychologia rynku, korekta jest bliska”

Wojteq Pią Gru 08, 2017 9:38 am

"prawnik" napisał(a): I znów ktoś się na mnie obrazili, że mu odradzam "interes życia".

Szkoda zachodu, drogi Panie prawniku. Jedyne co można (i należy) zrobić, to nakupić popkornu i - jak to mówią Brytyjczycy - "enjoy the show".
Awatar użytkownika
hehe

hehe Pią Gru 08, 2017 11:06 am

Chciwi naiwniacy. Tu zarabiają tylko ci którzy w to weszli na poczatku.
Awatar użytkownika
janusz biznesu

janusz biznesu Pią Gru 08, 2017 1:10 pm

ja jestem na +
Awatar użytkownika
pit

pit Pią Gru 08, 2017 2:13 pm

Po co mielić językiem o czymś o czym się nie ma zielonego pojęcia. Autorytet państwa? Cyba ktoś za długo na słońcu przebywał. Bitcoin to jest waluta taka sama jak złoto, muszelki czy inne towary. Po drugie aby utrzymać złotówki dolary to przepraszam bardzo nie trzeba utrzymywać banków i wszystkiego co jest z tym związane?
Zawsze najwięcej mają do powiedzenia ci którzy najmniej wiedzą.
Awatar użytkownika
Mateusz Dubiał

Mateusz Dubiał Pią Gru 08, 2017 3:24 pm