WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Prasy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
amigowiec
 

„CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

amigowiec Wto Sty 15, 2019 9:34 am

no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej
Awatar użytkownika
Bański wróć
 

Re: „CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

Bański wróć Wto Sty 15, 2019 9:54 am

"amigowiec" napisał(a): no to mamy odpowiedz czy warto było usunąć CD i gadżety w zamian za niższą cenę i doładowanie, błędy w czasach kryzysu kosztują dwa razy więcej

Warto jeszcze dodać że niższa cena nie utrzymała się na stałe: podlega ciągłym zmianom, raz rośnie, a potem znów pikuje w granice 10-11 zł (ale już do 9,99 zł się nie zbliża).
Awatar użytkownika
Gracz_wyborowy
 

Re: „CD-Action” liderem sprzedaży w październiku, choć stracił najwięcej

Gracz_wyborowy Wto Sty 15, 2019 8:42 pm

Zdrapka może być, ale musi być jedna dobra gra (nie jakiś tam indyk z odrzutu), lepszy papier (kolejne cięcie uczynione razem z płytką) i cena maksymalnie 8 PLN-ów. Taki jest przepis na sukces.
Wróć do Prasa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 56 gości