WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
junior brand manager
 

Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

junior brand manager Pon Lis 30, 2015 10:36 am

Większość agencji też nie słyszała o inbound marketingu, tylko czyta zachodnie blogi i po raz kolejny każe klientom kopiować coś, czego nie sprawdziła w praktyce. Branża musi zrozumieć, że pełni rolę służebną albo partnerską wobec klientów a działa się w oparciu o efekty - albo brand marketingowe, albo leadowe. A ewangelistom rozwiązań niesprawdzonych w praktyce na własnej skórze, wciskającym sprzedażowe hasła typu storytelling (ludzie lubią historie? wow, za Homera tez lubili), grywalizacja (wow, lubimy gry i zabawy, naprawdę?), kody QR (nie działają, ale następny rok będzie już na pewno rokiem kodów), big data (nieee, może jednak small) dziękujemy i radzimy się "doedukować".
Awatar użytkownika
Newsman
 

Re: Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

Newsman Pon Lis 30, 2015 4:54 pm

- Jakie będą wyniki badań?
- Aaaa to zależy ile zapłaci ten, kto zleca badania. Jak zapłaci dobrze, to i wyniki będą dobre.
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości