WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
zizu
 

„Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

zizu Pon Maj 19, 2014 10:24 am

Trzymajcie mnie... produkcja ciosana siekierą.
Awatar użytkownika
Metody
 

Re: „Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

Metody Śro Maj 21, 2014 10:47 am

Bardzo sztuczna gra aktorska pani...
Awatar użytkownika
Zebra
 

Re: „Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

Zebra Pią Maj 23, 2014 5:19 pm

IKEA musi reklamować nowe kuchnie, bo są znacznie mniej atrakcyjne i praktyczne niż poprzedni system i jakoś trzeba klientów namówić do ich kupna po absolutnie nieprzemyślanym wprowadzeniu takiej oferty.
Awatar użytkownika
Marcin
 

Re: „Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

Marcin Pon Lip 21, 2014 10:34 pm

Witam
Piszę ten komentarz, ponieważ miałem " przyjemność " zakupić meble kuchenne w sklepie Ikea. W dniu 30.05.2014 zakupiłem meble z usługą miarowania, wybierania, dowiezienia i montażem w IKEA Poznań. Meble przyjechały nie kompletne. W dniu 7.06 zmontowano mi część mebli. Okazało się, że pracownik tak genialnie wymierzył pomieszczenie, że nie można otworzyć okna. Uchwyty drzwiowe dolne różniły się kolorystycznie od uchwytów górnych. 10.06 udałem się do sklepu zgłaszając uwagi dotyczące brakujących elementów. Zapewniano mnie, że w terminie 1-3 dni zgłosi się do mnie pracownik i dokończy montaż. Odnośnie uchwytów poinformowano mnie, że to moja wina gdyż nie sprawdziłem na magazynie. ( w dokumencie wewnętrznym, który otrzymałem przez przypadek pracownik opisał, że pracownicy byli nie doinformowani ). W okresie dwóch tygodni kilkukrotnie próbowaliśmy telefonicznie uzyskać informację o możliwości zakończenia montażu, każdorazowo uzyskując informację, że jutro ktoś zadzwoni. 28.06 skierowałem do IKEI pismo reklamacyjne, na które do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi. Jedynym kontaktem, który był to telefon od Pana robiącego miarowanie z pretensjami, że informował mnie o możliwych problemach z oknem, jednak nie ujął tego faktu w protokole a inne uwagi umieścił.
Do dnia dzisiejszego pracownicy nie są w stanie określić możliwości dostarczenia brakujących elementów i dacie zakończenia montażu. Jedynym stwierdzeniem padającym w rozmowie jest możliwość zwrotu kuchni.
Wniosek:
Jeśli chcecie zostać Państwo szybko „urządzeni” zapraszam do IKEI.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości