WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Pachalover ;)
 

Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

Pachalover ;) Wto Lis 05, 2019 4:41 pm

"To naprawdę inspirujące, że takie osobowości dzielą się swoimi HISTORIAMI o swoich pachach" - to tak na serio?
Umarłam ze śmiechu!!! Ja i moje obie pachy :D
Awatar użytkownika
czochrać
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

czochrać Wto Lis 05, 2019 6:26 pm

Ok, żegnamy paszki, witamy boberki. Też Ogilvy i Dove czy Lactacyd?
Awatar użytkownika
waz
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

waz Wto Lis 05, 2019 6:54 pm

To co mam oglądać zarośnięte włochami kaszaloty. Tak?
Awatar użytkownika
marketerka
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

marketerka Wto Lis 05, 2019 9:13 pm

Niech ktoś "zniszczy" głupotę i miałkość w marketingu.
Awatar użytkownika
marta
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

marta Wto Lis 05, 2019 9:13 pm

To zabawne, bo do tej pory sami kreowali ten stereotyp idealnych, gładkich pach. Oczywiście gładkich dzięki 1/4 nawilżającego mleczka w składzie ich dezodorantów, a nie sile makijażu i obróbki graficznej ;)
Awatar użytkownika
ddb
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

ddb Wto Lis 05, 2019 9:14 pm

Niech jeszcze przestaną testować kosmetyki na zwierzętach i w ogóle będzie super.
Awatar użytkownika
grey
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

grey Wto Lis 05, 2019 11:16 pm

Nareszcie jakiś sensowny cel działania!
Awatar użytkownika
carbol
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

carbol Wto Lis 05, 2019 11:17 pm

To tak na serio?
Haha zaśmiała się moja lewa pacha. Haha zaśmiała się moja prawa pacha.
Awatar użytkownika
adsf
 

Re: Dove w nowej kampanii walczy ze stereotypem idealnej pachy (wideo)

adsf Śro Lis 06, 2019 10:14 am

Kit dla mas - szczerość na siłę, wszystko dla kasy. Nie będzie sprzedawać wrócą do tap madl.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości