WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Prasy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
XYZ
 

„Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe, „Fakt” ze spadkiem o 37 proc. (Top10)

XYZ Śro Gru 22, 2021 8:17 am

Fascynuje mnie dysproporcja pomiędzy zarobkami wydawnictw a zarobkami pracowników, często poniżej średniej krajowej... Bo przecież pandemia i kryzys... Trzeci świat w pigułce
Awatar użytkownika
Zac
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe, „Fakt” ze spadkiem o 37 proc. (Top10)

Zac Śro Gru 22, 2021 10:08 am

moim zdaniem jest to rynkowo logiczne, że gazeta która ma coraz mniejszy nakład ma coraz więcej drogiej reklamy - hahaha. No ale samorządy chętnie tam reklamują kranówkę, koncerty, życzenia, powietrze itd, oczywiście nie jest to marnowanie pieniędzy podatników i budżetów lokalnych.
Awatar użytkownika
Zac
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe, „Fakt” ze spadkiem o 37 proc. (Top10)

Zac Śro Gru 22, 2021 10:08 am

moim zdaniem jest to rynkowo logiczne, że gazeta która ma coraz mniejszy nakład ma coraz więcej drogiej reklamy - hahaha. No ale samorządy chętnie tam reklamują kranówkę, koncerty, życzenia, powietrze itd, oczywiście nie jest to marnowanie pieniędzy podatników i budżetów lokalnych.
Awatar użytkownika
czytelnik Wyborczej :-)
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

czytelnik Wyborczej :-) Śro Gru 22, 2021 10:25 am

"Zac" napisał(a): moim zdaniem jest to rynkowo logiczne, że gazeta która ma coraz mniejszy nakład ma coraz więcej drogiej reklamy - hahaha. No ale samorządy chętnie tam reklamują kranówkę, koncerty, życzenia, powietrze itd, oczywiście nie jest to marnowanie pieniędzy podatników i budżetów lokalnych.

No tak. Ponad 300 tys. to spadający nakład :-)))
Zacznij myśleć w kategoriach XXIw.
Nielogiczny to jest wzrost przychodów z reklamy czy sponsoringu w prawicowych gazetkach, które wszystko sprzedają w papierze i przy rzeczywiście spadającym nakładzie.

Swoją drogą Obajtek media mocno w dół. Musi wrzucić więcej kasy z Orlenu i innych spółek państwowych bo słabo bedzie wyglądała ta "inwestycja" :-)
Awatar użytkownika
czytelnik Wyborczej :-)
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

czytelnik Wyborczej :-) Śro Gru 22, 2021 10:25 am

"Zac" napisał(a): moim zdaniem jest to rynkowo logiczne, że gazeta która ma coraz mniejszy nakład ma coraz więcej drogiej reklamy - hahaha. No ale samorządy chętnie tam reklamują kranówkę, koncerty, życzenia, powietrze itd, oczywiście nie jest to marnowanie pieniędzy podatników i budżetów lokalnych.

No tak. Ponad 300 tys. to spadający nakład :-)))
Zacznij myśleć w kategoriach XXIw.
Nielogiczny to jest wzrost przychodów z reklamy czy sponsoringu w prawicowych gazetkach, które wszystko sprzedają w papierze i przy rzeczywiście spadającym nakładzie.

Swoją drogą Obajtek media mocno w dół. Musi wrzucić więcej kasy z Orlenu i innych spółek państwowych bo słabo bedzie wyglądała ta "inwestycja" :-)
Awatar użytkownika
Olo
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

Olo Śro Gru 22, 2021 11:09 am

Wyborcza zwiększyła przychody z reklam? No nie wierzę... I co na to pisowska, hejterska psiarnia. Macie jakieś teorie?
Awatar użytkownika
przemyslaw
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

przemyslaw Śro Gru 22, 2021 1:33 pm

choc ostrzegalam go andover controls on plonal jak zywa pochodnia comarch
Awatar użytkownika
olo
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

olo Śro Gru 22, 2021 2:34 pm

Bez rabatów? :)
I tyle w temacie
Awatar użytkownika
Kacper
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

Kacper Śro Gru 22, 2021 4:02 pm

Dane wyssane z palca.
Awatar użytkownika
a
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

a Śro Gru 22, 2021 4:17 pm

wychodzi wyborcza trochę więcej niż 400 tys. zł. z reklam w jednym wydaniu gazety. Zastanawiam się jakim firmom opłaca się wykupywać reklamy w wyborczej z kosmiczna cena sprzedaży jak na gazetę rodzinną i tym mikroskopijnym nakładem jaki sprzedają.
Awatar użytkownika
litości
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

litości Śro Gru 22, 2021 4:21 pm

eksperty medialne nie ośmieszajcie się. To są dane cennikowe, a dane cenników wyglądają następująco. Gazeta ze sprzedażą 20 tys. egz. każe sobie płacić za rozkładówkę 60 tys. zł.............Teraz z tych danych odejmijcie jakieś 70% i wyjdą wam przychody reklamowe...........
Awatar użytkownika
major
 

Re: „Dziennik Gazeta Prawna", „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” mocno zwiększyły wpływy reklamowe (Top10)

major Sob Gru 25, 2021 11:51 am

Porównania do danych sprzed roku, czyli roku wybuchu pandemii i wprowadzenia lokdownu są niemiarodajne. Wzrosty wynikają z efektu niskiej bazy w 2020 r. W stosunku do podobnego okresu 2019 roku Gaz. Wyb. dużo w 2021 roku straciła.
Wróć do Prasa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości