[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
Ilya
 

Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe

Ilya Czw Wrz 18, 2014 8:46 am

Codziennie przy porannej kawie ?! WTF ??
Awatar użytkownika
kuba
 

Re: Dziennikarze najczęściej kasują słabe i rozległe komunikaty prasowe

kuba Wto Wrz 23, 2014 12:27 am

Wszystko wynika z niewiedzy. Agencji PR, która ma w bazie 2000 dziennikarzy łatwiej jest zdobyć klienta niż agencji, która ma w bazie 200 adresów. Klienci nie rozumieją rynku mediów i nie wiedzą, że te liczby nie mają nic do rzeczy.

Klienci tak samo nabierają się na liczbę kliknięć, przez co mamy na portalach rozbudowane galerie, a tekst, który zmieściłby się na jednej stronie jest napisany na 10, aby czytelnik 10x kliknął.

Kiedyś oczywiście będziemy się z tego wyśmiewać, tak jak dziś się śmiejemy z reklam telewizyjnych z lat 90.

Co do komunikatów od agencji PR, to mam na to radę - domeny, z których dostaję najwięcej niechcianych treści, przepuszczam przez filtr, dzięki czemu trafiają do osobnego foldera PR, a nie do poczty odebranej. Stworzyłem też drugi filtr, który na podstawie słów kluczowych wyszukuje te maile z folderu PR, które potencjalnie mogą mnie zainteresować. Filtr działa już pół roku i jeszcze ani razu się nie przydał. Raz w tygodniu wchodzę do folderu PR, wciskam CTRL+A, a potem DEL i po kłopocie.

W redakcji mamy telefony stacjonarne, które wyświetlają numer rozmówcy. Jak widzę, że dzwoni ktoś z kierunkowego 22, to po prostu nie odbieram - doświadczenie uczy, że 9 na 10 przypadków to agencja PR, a 1 to jakaś fundacja żebrząca o darmowe ogłoszenie albo zaproszenie na pokaz pościeli.
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: admin oraz 2 gości