"Krzysztof Bryk" napisał(a):
1) Jeżeli nie czytasz umowy to Twój problem, jeżeli sprzedaż była telefoniczna, a konsultant nie poinformuje o przedłużeniu umowy to składasz reklamację i po kłopocie bo wszystkie rozmowy są nagrywane. także tu problemu nie widzę
2) płacić musisz na nowo, gdyż to są NOWE kanały dodane tylko na mistrzostwa, nowe kanały Polsatu także to im dziękuj że na mistrzostwa stworzyli nowe kanały a nie operatorowi który prawa do sprzedaży takiej imprezy od nadawcy kupuje
1) Umowy Vectry napisane są w sposób umożliwiający Vectrze baaaaaaaardzo jednostronne interpretowanie. Reklamacje niezwykle rzadko rozstrzygane na korzyść "frajera", który tę umowę podpisał. Nagranie rozmów w przypadkach spornych niezwykle często "giną".
2. Na pewno nic "nie muszę"... Mam wybór
Buta handlarzy spod znaku V jest wprost proporcjonalna do ogólnopolskiego niezadowolenia z usług oferowanych przez tę "firmę"........... i to jest zadziwiające.