WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Prasy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Analityk
 

„Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Analityk Wto Sie 28, 2012 7:38 am

Tort reklamowy wygląda tak: reklamy agencji państwowych, Agencji Mienia Wojskowego, ARR, samorządów idą do zaprzyjaźnionej Wyborczej. Drugim największym reklamodawcą w prasie był Amber Gold (wyborcza, Metro, Rzepa...). Gazety patrzące władzy na ręce -brak reklam.
Awatar użytkownika
toni
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

toni Wto Sie 28, 2012 7:43 am

analityk-durny jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
TA
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

TA Wto Sie 28, 2012 7:58 am

Toni - a czyż nie jest tak? Prawo mówi np., że gmina ma obowiązek ogłosić jakiś przetarg w prasie i nie precyzuje, jaki nakład ani zasięg ma mieć ta gazeta. A teraz weź sobie Gejzetę Aborczą i zobacz, ile stron zawierają tego typu ogłoszenia, i porównaj to z innymi gazetami... Ot co.
Awatar użytkownika
judex
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

judex Wto Sie 28, 2012 8:30 am

toni napisał(a):analityk-durny jesteś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


toni - jaki wspaniały, rzeczowy i wiele wnoszący do dyskusji jest twój komentarz... "Bardzo ci gratuluję" - jak mawiał Prezes Ochódzki z "Misia". Widać efekty tresury wiodących mediów - aportować też potrafisz?
Awatar użytkownika
Gore
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Gore Wto Sie 28, 2012 10:00 am

No w sumie w ND mogły by się reklamować np. kliniki wykonujące in-vitro, producenci prezerwatyw, przedszkola i szkoły dla obcokrajowców i na przykład sklep z żywnością koszerną.
Awatar użytkownika
zac
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

zac Wto Sie 28, 2012 10:04 am

1.jak można porównywać Fakt i GW. Przecież większość reklam w GW to reklamy z budżetu państwa.
2. Grupa czytelników GPC jest dla reklamodawców bardzo ciekawa. Oni nie oglądają tvn, nie czytają GW i nie słuchaj zet i rmf, więc tylko poprzez GPC można do nich dotzreć.
Awatar użytkownika
Model
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Model Wto Sie 28, 2012 10:13 am

Ile z tego to reklamy SKOK-ów?
Awatar użytkownika
Fiołek
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Fiołek Wto Sie 28, 2012 10:25 am

Wydaje mi się, że zaprzęgacie niepotrzebnie ideologię. Sprawa jest prosta jak drut - GW ma 10x większy nakład, a więc jednocześnie dociera do większej liczby odbiorców. Jaki jest sens, aby reklamować się w gazecie, która dociera do promila społeczeństwa skoro można w gazecie, która dociera do kilku procent?
Awatar użytkownika
zac
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

zac Wto Sie 28, 2012 10:29 am

Fiołek napisał(a):Wydaje mi się, że zaprzęgacie niepotrzebnie ideologię. Sprawa jest prosta jak drut - GW ma 10x większy nakład, a więc jednocześnie dociera do większej liczby odbiorców. Jaki jest sens, aby reklamować się w gazecie, która dociera do promila społeczeństwa skoro można w gazecie, która dociera do kilku procent?

Jaki jest sens? Taki by dotrzeć do jak największej grupy. Normalnie powinno być tak: Ogłaszam się i w GW i w GPC, pierwszym płacę o wiele więcej, bo mają nakład, ale ogłaszam się wszędzie. Przekrój ma niższy nakład od GPC, a jednak ma reklamodawców. Oczywiście tych, gdzie ludzie PO siedzą w radach nadzorczych.
Awatar użytkownika
***
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

*** Wto Sie 28, 2012 10:35 am

Fiolek - a znasz pojecie "koszt dotarcia"? Czasem lepiej dac do pisma o nakladzie 10.000 za 100 zl reklame (a najlepiej do 10 takich), niz do jednego majacego 100.000 za 5000 zl.
Awatar użytkownika
Ligota
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Ligota Wto Sie 28, 2012 10:38 am

Za to wydawca Wprost od samego Amber Gold dostał w dwa lata 12 mln. To się nazywa top menedżer!
Awatar użytkownika
m2m
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

m2m Wto Sie 28, 2012 12:25 pm

zac napisał(a):
Fiołek napisał(a):Wydaje mi się, że zaprzęgacie niepotrzebnie ideologię. Sprawa jest prosta jak drut - GW ma 10x większy nakład, a więc jednocześnie dociera do większej liczby odbiorców. Jaki jest sens, aby reklamować się w gazecie, która dociera do promila społeczeństwa skoro można w gazecie, która dociera do kilku procent?

Jaki jest sens? Taki by dotrzeć do jak największej grupy. Normalnie powinno być tak: Ogłaszam się i w GW i w GPC, pierwszym płacę o wiele więcej, bo mają nakład, ale ogłaszam się wszędzie. Przekrój ma niższy nakład od GPC, a jednak ma reklamodawców. Oczywiście tych, gdzie ludzie PO siedzą w radach nadzorczych.
.
I tak docieram z reklamą prezerwatyw do 80 letnich babć. (no przecież to też potencjalny klient. A z pielgrzymkami na Jasną Górę do 20 latków na studiach. Dzięki takiej polityce w "Playboyu" były by reklamy kremów odmładzających, a w "Pani " motorów sportowych. Jak wszyscy to wszyscy babcia też. Tylko jaka firma wytrzymała by taki budżet reklamowy.
Awatar użytkownika
empiryk priumus
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

empiryk priumus Wto Sie 28, 2012 5:45 pm

z mojego punktu widzenia (jako czytelnika) to lepiej że mało zarabiają na reklamach. Jakby dużo zarabiali to by służyli temu kto im płaci. Jak nie mają reklam muszą służyć mi (czyli czytelnikowi). Dla mnie to najlepsza rękojmia rzetelności i uczciwości dziennikarza. Pracuje dla mnie - odbiorcy i dla mnie musi się starać. Tak trzymać!
Awatar użytkownika
anty
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

anty Wto Sie 28, 2012 7:53 pm

TONI PRZYNIEŚ GAZETĘ!
Awatar użytkownika
Gość
 

Re: „Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012

Gość Wto Sie 28, 2012 9:01 pm

Analityk napisał(a):Tort reklamowy wygląda tak: reklamy agencji państwowych, Agencji Mienia Wojskowego, ARR, samorządów idą do zaprzyjaźnionej Wyborczej. Drugim największym reklamodawcą w prasie był Amber Gold (wyborcza, Metro, Rzepa...). Gazety patrzące władzy na ręce -brak reklam.

Jestem tego samego zdania. Dorzucę jeszcze tylko różne firmy, w których zarządach zasiadają wygodnie byli funkcjonariusze PRL-owskich służb. Ponadto warto zapoznać się z życiorysami niektórych redaktorów GW. Warto wiedzieć, co się czyta.
Wróć do Prasa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości