WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Prasy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
parasol
 

„Gazeta Wyborcza” i „Metro”: 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.

parasol Wto Sie 16, 2011 1:58 am

Dlatego dane cennikowe sa nic nie warte!
Awatar użytkownika
walter
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Metro”: 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.

walter Wto Sie 16, 2011 8:06 am

zgadza się - cennikowe to szkoda zachodzu. Kto płaci Kantar Media za taki szajs???
!!!!!
Awatar użytkownika
Beata
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Metro”: 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.

Beata Wto Sie 16, 2011 10:55 am

Oczywiscie blad. Gazeta zarobila 70,3 w drugim kwartale a nie w calym pierwszym polroczu.
Awatar użytkownika
lalilu
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Metro”: 78,6 mln zł z reklam, rabaty powyżej 50 proc.

lalilu Wto Sie 16, 2011 9:31 pm

jak się głąby nie znacie, to i z danych z bilansu nic nie wyczytacie, a kto zna rynek, wie jak czytać dane cennikowe
Awatar użytkownika
Antek
 

Re: „Gazeta Wyborcza” i „Metro”: 78,6 mln zł z reklam, rabaty po 80 proc.

Antek Wto Sie 16, 2011 10:13 pm

Znam rynek, ale z danych cennikowych wychodzą rożne bzdury, np. takie że w tym roku rynek reklamy radiowej zwiększył się o 30 %, a tak naprawdę zmalał o 20%. Polityka rabatowa rożni sie bardzo w różnych mediach, fakt, ze w niektórych można uzyskać ponad 90 % rabatu. Reklamodawcy nie zawsze sobie z tego zdają sprawę i cieszą się, ze dom mediowy dla nich wynegocjował aż 30 % rabatu :)
Wróć do Prasa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości