WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Public Relations

Moderatorzy: Moderator, Robin

Awatar użytkownika
Jagoda
 

Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

Jagoda Śro Cze 06, 2018 1:19 am

I teraz wszyscy social menagerowie będą się podniecać w nieskończoność na prezentacjach, że tak powinno się gacić pożary w PR. Prosty przykład, że wszystkie prezentacje PR ninjów potrzebują takich przykładów, żeby coś móc powiedzieć na wykładach prywatnych uczelni, żeby w weekend zgarnąć jakiś hajs i potwierdzić swoją wyjątkowość w analizie tego co się dzieje w SM
Awatar użytkownika
proultimatePRekspert
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

proultimatePRekspert Śro Cze 06, 2018 7:29 am

"Jagoda" napisał(a): I teraz wszyscy social menagerowie będą się podniecać w nieskończoność na prezentacjach, że tak powinno się gacić pożary w PR. Prosty przykład, że wszystkie prezentacje PR ninjów potrzebują takich przykładów, żeby coś móc powiedzieć na wykładach prywatnych uczelni, żeby w weekend zgarnąć jakiś hajs i potwierdzić swoją wyjątkowość w analizie tego co się dzieje w SM


a będą pisali o wykupionych komentarzach na fejsiku "super komunikacja w kryzysie" od osób, które z pr nigdy nie miały nic do czynienia? co tu komunikować? chcieli truć ludzi, bo wiedzieli, że ciasta ze śmietaną trzeba trzymać w temperaturze kilku stopni, a nie na blacie i to bez przykrycia. jak ktoś tnie koszty, to musi sie liczyć z kryzysem i to najważniejsza nauczka dla nich i innych tego typu kawiarenek
Awatar użytkownika
filip rossier
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

filip rossier Śro Cze 06, 2018 7:51 am

I w takiej sytuacji, poszedłbym do takiej kawiarni po tym całym zamieszaniu.
Fakapy zdarzają się wszędzie, ale po tej firmie widać, że naprawdę się starają, a nie (jak to wspomniano w artykule) zamiatają sprawę pod dywan, albo -co gorsze- odbijają piłeczki.
Awatar użytkownika
PP
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

PP Śro Cze 06, 2018 8:01 am

Co na to sanepid? Przecież si wyjaśnienia sprawy, przynajmniej te kawiarnie w których doszło do zatrucia powinny być zamknięte.

Gdyby prowadził je Polak już tak by się stało.
Awatar użytkownika
Posejdon
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

Posejdon Śro Cze 06, 2018 8:07 am

Po zatruciu tylu ludzi skandalem jest, że ten cały Nero nadal istnieje i truje ludzi! Gdzie jest prokuratura?
Awatar użytkownika
Lola
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

Lola Śro Cze 06, 2018 8:21 am

Tia, a jak chcę tam kawę do własnego kubka to się nie da „bo Sanepid” (jakoś w innych sieciówkach się da a Sanepid nie ma tu nic na rzeczy)... 😜
Awatar użytkownika
?
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

? Śro Cze 06, 2018 8:24 am

Czy będzie choćby kontrola sanepidu? To są jakieś ponure jaja :(
Awatar użytkownika
Axa
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

Axa Śro Cze 06, 2018 9:09 am

Był sanepid i skończyło się na mandatach na 4,3 tysiące złotych... Niespelna 5 tysiecy po kontrolach w kilkudziesięciu lokalach...

To jest utarg jednej kawiarni po weekendzie. Tyle dostali za zatrucie ponad 10 osób salmonellą. Przecież na to można zejść!

Sanepid widocznie tez boi się oskarżeń o antysemityzm...

Skutecznie wytresowali nas w tym odruchu:(
Awatar użytkownika
AndroidSsie
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

AndroidSsie Śro Cze 06, 2018 9:16 am

"filip rossier" napisał(a): I w takiej sytuacji, poszedłbym do takiej kawiarni po tym całym zamieszaniu.
Fakapy zdarzają się wszędzie, ale po tej firmie widać, że naprawdę się starają, a nie (jak to wspomniano w artykule) zamiatają sprawę pod dywan, albo -co gorsze- odbijają piłeczki.


Jak dodaje, inspekcja sanitarna podała firmie określoną temperaturę, w jakiej powinny być przetrzymywane ciasta. - Będziemy robić wszystko, aby ta temperatura nigdy nie była wyższa - mówi Milewska. W tej chwili przedstawiciele firmy będą się zastanawiać, w jaki sposób mogą zmodyfikować ekspozycję jedzenia w kawiarniach, aby zminimalizować - jak mówi Milewska - "najlepiej do zera" - wszystkie czynniki, które mogłyby spowodować takie sytuacje.

Jasne, czyli prowadząc gastronomie nie znali przepisów...KPINA
Awatar użytkownika
nivea
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

nivea Śro Cze 06, 2018 9:34 am

"Axa" napisał(a): Był sanepid i skończyło się na mandatach na 4,3 tysiące złotych... Niespelna 5 tysiecy po kontrolach w kilkudziesięciu lokalach...

To jest utarg jednej kawiarni po weekendzie. Tyle dostali za zatrucie ponad 10 osób salmonellą. Przecież na to można zejść!

Sanepid widocznie tez boi się oskarżeń o antysemityzm...

Skutecznie wytresowali nas w tym odruchu:(


Najważniejsze, że ty się nie boisz, dzielny prawdziwy Polaku!
Awatar użytkownika
maciej bondre
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

maciej bondre Śro Cze 06, 2018 9:51 am

Najbardziej ciekawi duży odsetek ludzi zachwycających się komunikacja. Jest ich tak dużo, ze aż nasuwa się myśl czy nie za duży budżet ktoś na to przeznaczył
Awatar użytkownika
Kanil
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

Kanil Śro Cze 06, 2018 10:17 am

Bo nie jest to standard na naszym rynku, że w kryzysowej sytuacji firma w ten sposób się komunikuje. To chyba normalne że GCN chce osiągnąć największy zasięg swoją komunikacją, taki kryzys może połozyć firmę na łopatki. Czego więcej się tutaj doszukujesz ?
Awatar użytkownika
aneta wasilewska
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

aneta wasilewska Śro Cze 06, 2018 2:27 pm

Brawo za niechowanie głowy w piasek w sytuacji kryzysowej, otwartość komunikacji i wyraz empatii. Gratulacje dla całego zespołu zarządzającego kryzysem.
Awatar użytkownika
rafał karwacki
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

rafał karwacki Śro Cze 06, 2018 2:27 pm

Pan Adam stanowi dla mnie wzór osoby zarządzającej tym niełatwym biznesem. Jest profesjonalistą a przy tym niezwykle dobrym człowiekiem. Gratulacje za postawę i zarządzenie kryzysem na wzór książkowy!
Awatar użytkownika
walter
 

Re: Green Caffe Nero po zatruciach u klientów prowadzi szybką i rzetelną komunikację kryzysową (opinie)

walter Śro Cze 06, 2018 2:27 pm

Szacun za postawę. Błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi.
Wróć do Public Relations

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości