WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Tomasz
 

Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Tomasz Czw Gru 21, 2017 10:27 am

Ach te nazwy zajmowanych stanowisk biednych korpoludków... Brzmią, jak przedłużenie fifoka do co najmniej 50cm... :D:D
Jak by brzmiało po korpoludkowemu "jednoosobowa działalność gospodarcza"? :D
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

pavv Czw Gru 21, 2017 2:20 pm

country executive director, country manager, e-commerce strategy manager, chief marketing & e-commerce officer, performance director - ja pierdzielę! Jedno stanowisko lepsze od drugiego! Najpardziej rozbawił mnie tekst, że InPost jest koniem pociągowym e-handlu. Buahahaha! To mógł napisać tylko ktoś, kto nigdy nie nadawał, ani nie zamawiał nic do paczkomatu! Dalej mi ich wywodów nie chciało się czytać
Awatar użytkownika
Komiwojażer
 

Re: Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Komiwojażer Czw Gru 21, 2017 3:06 pm

Bardzo ciekawe wywody z równoległej rzeczywistości. Bo gdzie nie wejdziesz na duży polski sklep, to albo stara kobyła i CX sprzed dekady albo Magento pod jedno kopyto. Obsługa klienta i realizacja poza nielicznymi wyjątkami leżą, a dostawa na czas to gra w orła i reszkę. Nie dziwi więc, że InPost został uznany za kobyłę tego rynku. Black Friday okazał się jedną wielką ściemą i może to jest też powód, dlaczego połowa klientów filtruje reklamy i remarketing adblockami, a kanały bezpośrednie kończą się w ich spamie? Za wielkie wydarzenie została uznana internetowa loteria z samochodami podczas, gdy cała Polska zabija się miesiącami za tanimi chińskimi pluszakami w prostej jak drut promocji w oflajnie. A po drodze z Chin leży Rosja, gdzie chiński e-commerce w kilka lat dobił do 1/3 rynku, liczba paczek z Chin idzie w miliony tygodniowo, mając w nosie rosyjskie cła, podatki, gąszcz przepisów, odległości i logistykę. I jaki macie panowie pomysł, jak zmierzyć się z tą falą, zanim naprawdę z impetem ruszy na Polskę? A tak, wyszukiwanie głosowe albo augmented reality będzie tym, co przeważy szalę. Ale na korzyść Chińczyków.
Awatar użytkownika
http://netpoint.systems
 

Re: Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

http://netpoint.systems Czw Gru 21, 2017 3:34 pm

e-handel cechuje wylacznie tendencja wzrostowa, trend sie raczej nie zmieni
Awatar użytkownika
Nudne
 

Re: Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Nudne Pon Gru 25, 2017 10:24 pm

Zmieńcie tych ekspertów, pls. Jeden ma konto na Twitterze, więc uważa Twittera za objawienie. Inny jest z Allegro, więc widzi objawienia w Allegro. Efekt jest taki, że macie nudny artykuł, który nie wnosi niczego, nie oferuje żadnej nowej wiedzy, jest... nudny, po prostu.
Awatar użytkownika
Miś
 

Re: Handel internetowy według e-sklepów i agencji marketingowych: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Miś Wto Gru 26, 2017 3:20 pm

wiecie co jest zabawne, że znaczną cześć z tych osób znam osobiście lub przez znajomych.
Najbardziej zabawne w tym wszystkim jest to, że znam też część sprzedawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą handlujących na allegro i kilku innych miejscach. A co jest zabawne? To że Ci jednoosobowi handlarze miesięcznie zarabiają więcej niż te "czify" :-)
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości