WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
mowiejakjest
 

IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

mowiejakjest Śro Paź 25, 2017 7:30 am

Mój standard widoczności reklam definiuje adblock. Jeżeli strona rozpoznaje adbloka i blokuje dostęp ja blokuje stronę i więcej jej nie odwiedzam.
Awatar użytkownika
Pk
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

Pk Śro Paź 25, 2017 7:32 am

No to Stars, Rafal Szysz i cały Wasz Netscore w końcu może przestaniecie tego używać. Nie dlatego ze mierzycie swoim niby standardem ale dlatego ze według IAB nie możecie mierzyć W OGÓLE bo nie macie certyfikatu MRC. Zreszta mierzyć tez nie potraficie Wiec pewnie i tak byście go nie dostali. Dobra robota po stronie IAB żeby takich badziewiakow eliminować z rynku bo to tylko psuje rynek.
Awatar użytkownika
Pk
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

Pk Śro Paź 25, 2017 7:32 am

No to Stars, Rafal Szysz i cały Wasz Netscore w końcu może przestaniecie tego używać. Nie dlatego ze mierzycie swoim niby standardem ale dlatego ze według IAB nie możecie mierzyć W OGÓLE bo nie macie certyfikatu MRC. Zreszta mierzyć tez nie potraficie Wiec pewnie i tak byście go nie dostali. Dobra robota po stronie IAB żeby takich badziewiakow eliminować z rynku bo to tylko psuje rynek.
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

pavv Śro Paź 25, 2017 8:11 am

Standardem jest zawalanie reklamami całego ekranu.
Awatar użytkownika
Diego
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

Diego Śro Paź 25, 2017 10:44 am

50% reklamy przez 1 sekundę jako standard... czy ktoś się łudzi, że użytkownik cokolwiek zobaczy w tym czasie, nie mówiąc o tym, czy zapamięta... Nie sądzę...
Tu chodzi tylko o kolejny, zaakceptowany przez wszystkich system fraudów w reklamie online. Wydawcy i domy mediowe będą zadowolone, ponieważ klient nie będzie mógł już powiedzieć, że nikt tej reklamy nie widział, skoro "taki jest standard".
Litości...
Budżety na reklamą online są przepalane przy powszechnej akceptacji rynku, a wewnętrznie w korporacjach akceptowane przez CFO, ponieważ ten widzi tylko miliony milionów osób, do których reklama dotarła w tej świetnej cenie w przeliczeniu na jednego użytkownika.
Tym, że NIKT tej reklamy nie zobaczy i NIE zapamięta, nikt się nie martwi, bo excel się zgadza i taki jest standard.
Awatar użytkownika
Marek_Sz
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

Marek_Sz Śro Paź 25, 2017 12:08 pm

"Diego" napisał(a): 50% reklamy przez 1 sekundę jako standard... czy ktoś się łudzi, że użytkownik cokolwiek zobaczy w tym czasie, nie mówiąc o tym, czy zapamięta... Nie sądzę...
Tu chodzi tylko o kolejny, zaakceptowany przez wszystkich system fraudów w reklamie online. Wydawcy i domy mediowe będą zadowolone, ponieważ klient nie będzie mógł już powiedzieć, że nikt tej reklamy nie widział, skoro "taki jest standard".
Litości...

Budżety na reklamą online są przepalane przy powszechnej akceptacji rynku, a wewnętrznie w korporacjach akceptowane przez CFO, ponieważ ten widzi tylko miliony milionów osób, do których reklama dotarła w tej świetnej cenie w przeliczeniu na jednego użytkownika.
Tym, że NIKT tej reklamy nie zobaczy i NIE zapamięta, nikt się nie martwi, bo excel się zgadza i taki jest standard.


Jest dokładnie tak jak piszesz. Często znalezienie krzyżyka i kliknięcie zajmuje więcej niż 1 sekundę.

Dałbym tu ze 2 sekundy aby to urealnić i wtedy nagle okazałoby się, że większość reklam się nie wyświetla i efektywność jest zerowa. Zmusiłoby to wydawców i reklamodawców do zrobienia rachunku sumienia. Wydawcy w końcu przestaliby wciskać reklamodawcom kit a Ci z kolei uważniej by wydawali budżety. Korzyścią byłby mniejszy śmietnik reklamowy, który szumnie określa się marketingiem online.

W sumie to ciekawe, że specjaliści od robienia ludzi w konia są tak bardzo na topie. Myślę, że mimo wszystko trzęsą portkami, by nie wyszło, że reklama online to pic na wodę a ruchy opisane w artykule są po prostu pozorowane aby uspokoić nieco klientów czujących gdzieś pod skórą, że robi ich się w niezłe bambuko
Awatar użytkownika
K.
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

K. Śro Paź 25, 2017 2:29 pm

"Marek_Sz" napisał(a):
"Diego" napisał(a): 50% reklamy przez 1 sekundę jako standard... czy ktoś się łudzi, że użytkownik cokolwiek zobaczy w tym czasie, nie mówiąc o tym, czy zapamięta... Nie sądzę...
Tu chodzi tylko o kolejny, zaakceptowany przez wszystkich system fraudów w reklamie online. Wydawcy i domy mediowe będą zadowolone, ponieważ klient nie będzie mógł już powiedzieć, że nikt tej reklamy nie widział, skoro "taki jest standard".
Litości...

Budżety na reklamą online są przepalane przy powszechnej akceptacji rynku, a wewnętrznie w korporacjach akceptowane przez CFO, ponieważ ten widzi tylko miliony milionów osób, do których reklama dotarła w tej świetnej cenie w przeliczeniu na jednego użytkownika.
Tym, że NIKT tej reklamy nie zobaczy i NIE zapamięta, nikt się nie martwi, bo excel się zgadza i taki jest standard.


Jest dokładnie tak jak piszesz. Często znalezienie krzyżyka i kliknięcie zajmuje więcej niż 1 sekundę.

Dałbym tu ze 2 sekundy aby to urealnić i wtedy nagle okazałoby się, że większość reklam się nie wyświetla i efektywność jest zerowa. Zmusiłoby to wydawców i reklamodawców do zrobienia rachunku sumienia. Wydawcy w końcu przestaliby wciskać reklamodawcom kit a Ci z kolei uważniej by wydawali budżety. Korzyścią byłby mniejszy śmietnik reklamowy, który szumnie określa się marketingiem online.

W sumie to ciekawe, że specjaliści od robienia ludzi w konia są tak bardzo na topie. Myślę, że mimo wszystko trzęsą portkami, by nie wyszło, że reklama online to pic na wodę a ruchy opisane w artykule są po prostu pozorowane aby uspokoić nieco klientów czujących gdzieś pod skórą, że robi ich się w niezłe bambuko


Reklama online to bardzo szerokie pojęcie... Zanim zaczniesz opowiadać jak to się kogoś robi w bambuko i czy coś jest efektywne lub nie to poszerz swoją wiedzę i horyzonty o wiedzę z badań i poczytaj sobie o MMM.
Wielu klientów daje się nabrać bo a) nie mają na swoim pokładzie dobrego experta od digitalu b) domy i agencje wciskają im kit "rękoma" niedoszkolonych ludzi lub też doszkolonych ale nastawionych na zarabianie agencji $$ - co nie zawsze idzie w parze z dobrem klienta, tudzież tzw. podejściem partnerskim.
Kluczem do sukcesu jest umiejętne dobranie KPI oraz posługiwanie się odpowiednią wiedzą, badaniami, dostępnymi narzędziami/ technologiami, DOŚWIADCZENIEM.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
aZaliż
 

Re: IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie

aZaliż Sob Wrz 29, 2018 11:30 pm

2 sekundy dla wideo to żart.
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości