WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Nat
 

IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

Nat Wto Gru 18, 2018 9:29 am

Bardzo mi się ta kampania podoba. Budowanie marki w sensowny sposób. A przy okazji może ktoś zada sobie samemu te same pytania. Co wiem o moich bliskich.
Awatar użytkownika
Drat
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

Drat Wto Gru 18, 2018 12:01 pm

"Nat" napisał(a): Bardzo mi się ta kampania podoba. Budowanie marki w sensowny sposób. A przy okazji może ktoś zada sobie samemu te same pytania. Co wiem o moich bliskich.

to nie można sobie takich pytań po prostu zadać? producenci mebli muszą o bliskich przypominać?
Awatar użytkownika
Smartfony? Internet rzeczy? media społecznościowe? - to wszystko nie potrzebne!!
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

Smartfony? Internet rzeczy? media społecznościowe? - to wszystko nie potrzebne!! Wto Gru 18, 2018 2:05 pm

Brawa dla Hiszpanii i IKEI!!. Bardzo dobra akcja. Musimy sobie jasno uświadomić, że media społecznościowe, smartfony, internet rzeczy i biometrie - wszystko to jest wizją społeczeństwa cyfrowego, to jest społeczeństwo niewolników cyfryzacji życia, by załatwiać sprawy tylko online, bez możliwości klasycznego kontaktu. To cyfrowe kajdanki, które coraz bardziej zakleszczają się na niewinnych i łatwowiernych ludziach. Na własne życzenie człowiek człowiekowi chce zbudować system totalnej inwigilacji i kontroli - cyfrową komunę. Bez względu na to jaka frakcja polityczna rządzi w jakim kraju - czy to prawica czy lewica, czy liberałowie czy konserwatyści, jacy by nie byli - to mogą mieć jeden wspólny punkt zjednoczenia - tym punktem może być walka o przywrócenie normalności - desmartfonizacja społeczeństwa - powrót do zwykłych komórek. Zostanie przy sieci 3g, światłowodach 4g. Zostawić internet w formie takiej jaka jest - internet rzeczy absolutnie niepotrzebny. Postęp owszem może się odbywać ale bez dalszej ingerencji w prywatność, zdrowie czy bezpieczeństwo, bez poczucia śledzenia, gromadzenia danych, podsłuchiwania czy podglądania. Trzeba ten postęp ucywilizować, by nie stał się on barbarzyństwem względem zwykłych i niewinnych ludzi, psując ich relacje społeczne, doprowadzając do poczucia osamotnienia i depresji. Trzeba odbudować to co spapraliśmy nadmierną cyfryzacją - normalne kontakty międzyludzkie. Smartfony zrobiły co swoje od 2010 roku. Internet rzeczy tylko spotęguje problem. Media społecznościowe to samo - powinny zniknąć lub zostać drastycznie ograniczone, nie one będą decydować o życiu ludzi, nie mają prawa powodować aby zwykłe życie przenosiło się do świata online. Rządzący muszą dostrzec to, że za bardzo się rozbrykaliśmy w dziedzinie cyfrowo-technologiczno-komunikacyjnych i nie ma sensu brnąć dalej, Podstawowy sprzęt RTV i AGD, zwykłe komórki, internet - to są rzeczy, które mamy już w dekadzie 2000-2009, nie ma zatem potrzeby realizacji wizji "inteligentnych" przedmiotów czy miast, których rzekoma inteligencja polega na gromadzeniu coraz więcej ilości danych, bo taki model biznesowy obrał sobie pazerny na dane marketing, który nie wie co to prywatność. Usilne przykuwanie ludzi do zakładania coraz większej ilości kont w internecie jest niepotrzebne, po co takie niewolnictwo? Nie prościej załatwiać sprawy po staremu? Prościej, a nawet przyjemniej i nie ma stresu, że trzeba pamiętać hasło tu, hasło tam. Społeczeństwo cyfrowe to społeczeństwo cyfrowych niewolników, a to społeczeństwo zapoczątkowały niestety pojawienie się mediów społecznościowych i smartfonów - życie i emocje ludzkie weszły do świata online a prawdziwy świat stał się płaski w smaku i mało atrakcyjny.
Awatar użytkownika
XYZ
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

XYZ Wto Gru 18, 2018 2:38 pm

"Drat" napisał(a):
"Nat" napisał(a): Bardzo mi się ta kampania podoba. Budowanie marki w sensowny sposób. A przy okazji może ktoś zada sobie samemu te same pytania. Co wiem o moich bliskich.

to nie można sobie takich pytań po prostu zadać? producenci mebli muszą o bliskich przypominać?


Jak widać muszą.
Awatar użytkownika
JotES
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

JotES Wto Gru 18, 2018 3:51 pm

"Drat" napisał(a):
"Nat" napisał(a): Bardzo mi się ta kampania podoba. Budowanie marki w sensowny sposób. A przy okazji może ktoś zada sobie samemu te same pytania. Co wiem o moich bliskich.

to nie można sobie takich pytań po prostu zadać? producenci mebli muszą o bliskich przypominać?


Oczywiście, że można. Okazuje się jednak, że większość nie zna na nie odpowiedzi. Smutne, ale prawdziwe.
Awatar użytkownika
JotES
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

JotES Wto Gru 18, 2018 3:53 pm

"Smartfony? Internet rzeczy? media społecznościowe? - to wszystko nie potrzebne!!" napisał(a): Brawa dla Hiszpanii i IKEI!!. Bardzo dobra akcja. Musimy sobie jasno uświadomić, że media społecznościowe, smartfony, internet rzeczy i biometrie - wszystko to jest wizją społeczeństwa cyfrowego, to jest społeczeństwo niewolników cyfryzacji życia, by załatwiać sprawy tylko online, bez możliwości klasycznego kontaktu. To cyfrowe kajdanki, które coraz bardziej zakleszczają się na niewinnych i łatwowiernych ludziach. Na własne życzenie człowiek człowiekowi chce zbudować system totalnej inwigilacji i kontroli - cyfrową komunę. Bez względu na to jaka frakcja polityczna rządzi w jakim kraju - czy to prawica czy lewica, czy liberałowie czy konserwatyści, jacy by nie byli - to mogą mieć jeden wspólny punkt zjednoczenia - tym punktem może być walka o przywrócenie normalności - desmartfonizacja społeczeństwa - powrót do zwykłych komórek. Zostanie przy sieci 3g, światłowodach 4g. Zostawić internet w formie takiej jaka jest - internet rzeczy absolutnie niepotrzebny. Postęp owszem może się odbywać ale bez dalszej ingerencji w prywatność, zdrowie czy bezpieczeństwo, bez poczucia śledzenia, gromadzenia danych, podsłuchiwania czy podglądania. Trzeba ten postęp ucywilizować, by nie stał się on barbarzyństwem względem zwykłych i niewinnych ludzi, psując ich relacje społeczne, doprowadzając do poczucia osamotnienia i depresji. Trzeba odbudować to co spapraliśmy nadmierną cyfryzacją - normalne kontakty międzyludzkie. Smartfony zrobiły co swoje od 2010 roku. Internet rzeczy tylko spotęguje problem. Media społecznościowe to samo - powinny zniknąć lub zostać drastycznie ograniczone, nie one będą decydować o życiu ludzi, nie mają prawa powodować aby zwykłe życie przenosiło się do świata online. Rządzący muszą dostrzec to, że za bardzo się rozbrykaliśmy w dziedzinie cyfrowo-technologiczno-komunikacyjnych i nie ma sensu brnąć dalej, Podstawowy sprzęt RTV i AGD, zwykłe komórki, internet - to są rzeczy, które mamy już w dekadzie 2000-2009, nie ma zatem potrzeby realizacji wizji "inteligentnych" przedmiotów czy miast, których rzekoma inteligencja polega na gromadzeniu coraz więcej ilości danych, bo taki model biznesowy obrał sobie pazerny na dane marketing, który nie wie co to prywatność. Usilne przykuwanie ludzi do zakładania coraz większej ilości kont w internecie jest niepotrzebne, po co takie niewolnictwo? Nie prościej załatwiać sprawy po staremu? Prościej, a nawet przyjemniej i nie ma stresu, że trzeba pamiętać hasło tu, hasło tam. Społeczeństwo cyfrowe to społeczeństwo cyfrowych niewolników, a to społeczeństwo zapoczątkowały niestety pojawienie się mediów społecznościowych i smartfonów - życie i emocje ludzkie weszły do świata online a prawdziwy świat stał się płaski w smaku i mało atrakcyjny.


"cyfrowe kajdanki" - strzał w dziesiątkę;)
Awatar użytkownika
incepcja
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

incepcja Wto Gru 18, 2018 5:54 pm

A jeśli zamiast o ulubionych zespołach syna czy marzeniach żony ludzie przy stole będą rozmawiać o tym spocie, to to jest sukces kampanii czy jej porażka?
Awatar użytkownika
Eko
 

Re: IKEA kampanią „Rozłącz, aby połączyć” wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

Eko Wto Gru 18, 2018 6:31 pm

Brawo Hiszpanie. Mądrze, merytorycznie nie to co IKEA Polska, która wmawia ludziom, ze rośliny w domu uratują ich przed smogiem.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości