[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 64: pg_connect(): Unable to connect to PostgreSQL server: could not connect to server: Connection refused Is the server running on host "217.182.173.109" and accepting TCP/IP connections on port 5432?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 70: pg_query() expects parameter 1 to be resource, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 71: pg_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/komentowany_artykul.php on line 78: pg_close() expects parameter 1 to be resource, boolean given
Forum WirtualneMedia.pl - Opinie i komentarze - Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?

WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Pius
 

Re: Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?

Pius Pon Lip 25, 2011 2:57 pm

"Telewizja, prasa i tradycyjne media powoli aczkolwiek systematycznie odchodzą do lamusa i tracą na znaczeniu." Te teksty domy mediowe powielaja od ponad 5 lat, co nie przeszkadza im lokować 50% budżetów w TV. Czy odchodzeniem do lamusa charakteryzuje się konsumpcja TV, niespadająca (w wymiarze średniej liczby minut ogladanej dziennie) od lat? Nalezy tylko mieć nadzieję, że domom mediowym nie uda się skanalizować strumienia kasy płynącej do nowych mediów i dojenia ich przez pobieranie 30% kick-backów.
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości