WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Prasy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
myślę
 

Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

myślę Śro Sty 25, 2012 8:13 am

Serdecznie gratuluję wszystkim, a w szczególności Marcie Doleckiej - tak trzymaj !
Awatar użytkownika
pabloo75
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

pabloo75 Śro Sty 25, 2012 8:55 am

bardzo dobry ruch, świetny news z rana - teraz czas na ten gang blondynek, który za nim łaził - edyta elegancko wietrzy firmę! :) yeeee
Awatar użytkownika
neonode
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

neonode Śro Sty 25, 2012 8:56 am

same baby będą rządzić w tej firmie zaraz :)
Awatar użytkownika
news
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

news Śro Sty 25, 2012 9:46 am

GROTESKA W REKLAMIE ;) ! ZAWALANIE=AWANSOWANIE BUHAHAHA ;)
Awatar użytkownika
Who nows
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Who nows Śro Sty 25, 2012 9:56 am

Dziwna zasad. Awansują ludzie, którzy zawodowo odnowali największe wtopy w tej firmie ! Jeszcze jeden dowód, że nie opłaca się być dobrym zawodowo, tylko trzeba robić dobre wrażenie pseudofachowców. Nie-gratulacje.
Awatar użytkownika
podkanski
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

podkanski Śro Sty 25, 2012 10:14 am

No to jeszcze Bułki trzeba się pozbyć i będzie porządek!
Awatar użytkownika
fanka
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

fanka Śro Sty 25, 2012 10:34 am

Carvell the Marvell
Awatar użytkownika
Kinoman
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Kinoman Śro Sty 25, 2012 10:47 am

Ten facet to miał EGO.
Film o Jerzym Karwelisie zrobiony przez NIEGO na SWOJĄ cześć.

http://www.youtube.com/watch?v=DOo6d2M9-Eg

Odchodzi wielki człowiek. Konczy sie kult jednostki. Wierni wyznawcy pogrążają się w bólu.

P.S. Swoją drogą piesń - jak ulał - na odejscie. Złóżmy mu pokłon w komentarzach na YT.
Awatar użytkownika
życzliwy
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

życzliwy Śro Sty 25, 2012 10:47 am

moze axel powinien zmienić nazwę na concordia :)
moze sie okazać ze szalup zabraknie
Awatar użytkownika
Mumin
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklam

Mumin Śro Sty 25, 2012 11:00 am

Film o Jerzym Karwelisie zrobiony przez NIEGO na SWOJĄ cześć.

http://www.youtube.com/watch?v=DOo6d2M9-Eg




Jurek, ależ ty kiedyś miałeś WĄSiCHA !!!
Awatar użytkownika
Maryha
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklam

Maryha Śro Sty 25, 2012 11:04 am

Film o Jerzym Karwelisie zrobiony przez NIEGO na SWOJĄ cześć.
http://www.youtube.com/watch?v=DOo6d2M9-Eg
----------------------------------
Koncowka zdradza, ze odchodzi do Partii Palikota :mrgreen: :twisted: :lol:
Awatar użytkownika
Bufon
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Bufon Śro Sty 25, 2012 10:38 pm

Ego tego Pana jest tak rozdęte, że nie mieści się w nim samym. Ono Go otacza :) Takich ludków jak On jest w Axlu więcej.Taki doradca ds. personalnych. Ciekawe na ile jego rady są wyceniane przez Axla? Bo trzeba przyznać rekę ma szczęśliwą i wszyscy jego wybrańcy to prawdziwe brylanty! A ci wszyscy tzw. produktowcy w On line? za co biora kasę? Nie przynoszą do Firmy nawet grosza. Pomysł z kupnem firmy Euro Press doskonały żeby wytransferować do centrali trochę kasy z polskiej społki. Axel pada, dobrze poinformowani dają spólce rok ( byle do Euro). Szkoda bo to kiedyś była naprawde solidna i przyjazna Firma
Awatar użytkownika
Yan
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Yan Czw Sty 26, 2012 5:31 pm

To nie jest dobry ruch dla Axla , Karwelis mial wizje i byl bardzo kreatywny a to jest niezbędne prasie - pewnie czasami pływał ........ ale potrafił wejsc do klienta i zrobic show, A ta obecna struktura zmieni sie na jesieni, jak ktoś mowil - jak beda zwalniać to i beda zatrudniać -
Awatar użytkownika
Elcia
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklam

Elcia Czw Sty 26, 2012 6:17 pm

Niestety ale kreatywnosc i ekspansywnosc nie pasowala chyba nowej Pani prezes. Teraz to ona chce byc niepodzielna dominą w tym ukladzie.
Poza tym Karwelis lubil epatowac swoim kombatanctwem w Solidarnosci, a w tamtych czasach pani prezes zapewne grala w gume na podworku.
To zderzenie moze powodowac dyskomfort ...
Awatar użytkownika
Breslau
 

Re: Jerzy Karwelis odchodzi ze Springera, zmiany w Biurze Reklamy

Breslau Czw Sty 26, 2012 6:44 pm

I nawet Podkanski nic nie wskórał w obronie.
Przeciez on i Karwelis to kumple z Wrocławia.
Wróć do Prasa

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości