WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Internetu

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
Lubię to
 

Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

Lubię to Śro Paź 30, 2013 8:59 am

Miliony much nie mogą sie mylić...
Awatar użytkownika
Prasoznawca
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

Prasoznawca Śro Paź 30, 2013 9:57 am

Szkoda, że tak późno się toważystwo zorientowało. Dopóki ktoś będzie myślał, że najlepszą walutą jest "lajk", to takie są efekty.
Awatar użytkownika
pavv
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

pavv Śro Paź 30, 2013 10:09 am

No na marę lat udało się zamydlić oczy producentom różnych rzeczy, którzy lecieli na Pejsbuka jak te przysłowiowe muchy na lep. Poważne firmy nie potrzebują jakiś nic nie znaczących, . lajków tylko klientów. A klientów zdobywa się oferując dobry towar i mając porządną stronę w internecie do której można dotrzeć wpisując nazwę firmy w dowolnej wyszukiwarce.
Awatar użytkownika
janusz chmielewski
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

janusz chmielewski Śro Paź 30, 2013 11:12 am

To niech się wezmą za robotę i wymyślą coś ciekawego, a nie nudzą bez przerwy , zrzędzić to każdy potrafi, nawet ja
Awatar użytkownika
zero zero
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

zero zero Śro Paź 30, 2013 11:13 am

ostatnio dodatkowo obrazki spadly - bardziej dociera czysty tekst jezeli chodzi o bezplatny zasieg, nie chodzi tylko o zrzedzenie a o wyciaganie kasy gdzie sie da
Awatar użytkownika
ekspert
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

ekspert Śro Paź 30, 2013 11:31 am

Mało tego. Sam FB nie przestrzega swojego regulaminu. Nie mając problemu z reklamowaniem marek alkoholowych kompletnie zbanował płatną! aktywność wyrobów nikotynowych, w tym elektronicznych papierosów. Kuriozum polega na tym, że uniemożliwiono efektywnej reklamy stronom shishabarów, czy sklepów mających nawet niewielki udział wyrobów tytoniowych w swoim asortymencie (wystarczy, ze na profilu jest niepasujące administracji zdjęcie), czy stron propagujących rzucanie palenia. Regulamin mówi (dostępny tylko w wersji angielskiej), że reklama takich stron jest dopuszczalna, kiedy będzie ona marketingowo neutralna, tj nie będzie namawiać do korzystanie wprost z produktów marki, czy reklamować oferty, promocji itd. Dopuszcza się np treść "Ta strona zrzesza fanów marki X". Jednak ban idzie za banem, czasem jest dopuszczenie, a po paru godzinach ban. Zupełnie zepsuło mi to biznes w segmencie moich klientów, było trzeba otwarcie przyznać, że nic z efektywnej reklamy nie będzie, zrezygnować z większości wpływów na prowadzenie stron takim firmom.Smuteczek i żal.
Awatar użytkownika
mariusz kier
 

Re: Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. “Tylko kilka procent lubiących widzi treści”

mariusz kier Śro Paź 30, 2013 2:34 pm

nie rozumiem skąd to oburzenie? Normalna kolej rzeczy, okres testowy się skończył, baza nabita, ruch względnie wysoki, więc teraz będą mogły się lansować marki, które na to stać ot co...
Wróć do Internet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości