WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
hello, fellow kids!
 

Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

hello, fellow kids! Sob Sty 04, 2020 10:56 am

Problem w tym, że to głównie stare pryki podniecały się tą piosenką. Jacy ci "eksperci" są daremni...
Awatar użytkownika
loj
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

loj Sob Sty 04, 2020 12:58 pm

Nadal piszecie o tym? Błysło i zgasło. Kto słucha, ten słucha dalej.

Problem patologicznej młodzieży, również z wyższych sfer, pojawia się dosłownie w każdym serialu z tą tematyką w mniejszym lub większym stopniu - "Szkoła dla elit" Netflixa, "Euforia" HBO czy "Sposób na morderstwo" ABC.

Polscy "eksperci".
Awatar użytkownika
Jednakowoż
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

Jednakowoż Sob Sty 04, 2020 1:39 pm

A czy Ząbki lub Zielonka też ją tak wykorzysta?
Awatar użytkownika
Yoo_SEM
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

Yoo_SEM Sob Sty 04, 2020 1:57 pm

A w TVP Zenek Martyniuk, taka misja publicznej TV. Zamiast tworzyć również dla tej TG, edukować, rozwijać. Co do marketingu to cenne opinie, w moim odczuciu tak wlasnie jest, komunikacja nie jest dopasowywana do pokolenia szkolnego, a nawet studentów. Za chwile wejdą w wiek konsumpcyjny 24+, aktywnymi konsumentami (już są, za co srogo płaca rodzice, w porównaniu z poprzednimi pokoleniami) ale to, co się stanie za chwile to będzie skala. Marketing, marki nie są na to gotowe. Nie są odważne. Już nawet pokolenie około 30latkow komunikuje się inaczej, jezyk jest inny. „Sorry, klimat” to nic zdrożnego, z ust 30stoparolatka. W mediach Komunikacja bez emocji, sucha specyfikacja techniczna stocku w e-commerce, Itp itd.
Awatar użytkownika
Pat
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

Pat Nie Sty 05, 2020 10:28 am

To chyba jakiś żart ? W taki sposób komunikować się z młodzieżą ? Przecież to protest młodych wobec dorosłych, którzy ich mają w d... ojojoj... żal się nawet na ten pomysł ........
Awatar użytkownika
anna-maria
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

anna-maria Nie Sty 05, 2020 7:59 pm

Strasznie trudne życie mają warszawscy licealiści z renomowanych liceów (z tej piosenki) : wóda, kac, koka, marycha, dopalacze, panienki, orgietki "na dwa baty",
Awatar użytkownika
niepat
 

Re: Marki mogą wykorzystać „Patointeligencję" do komunikacji z młodym pokoleniem (opinie)

niepat Wto Sty 07, 2020 6:34 pm

promować markę tym bełkotem ??? kalectwo intelektualne produkuje, słucha i podnieca się tą pseudomuzyką...
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości