WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Dyskusje dotyczące Reklamy

Moderatorzy: Moderator, t.wojtas9@gmail.com, Robin

Awatar użytkownika
qq
 

Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

qq Pon Lut 03, 2020 12:40 pm

kojarzenie produktu spożywczego z terminem "zwrotka" nie jest zbyt szczęśliwe :-)
Awatar użytkownika
marketer
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

marketer Pon Lut 03, 2020 3:30 pm

Piwo i zwrotka źle mi się kojarzy
Awatar użytkownika
grey
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

grey Pon Lut 03, 2020 3:30 pm

Najpierw więcej punktów choćby z maszynami pobierajacymi ten surowiec powinno powstać gdy mam się prosić kogoś w monopolowym o przyjęcie opakowań zwrotnych to aż mi się nie chce zwracać Lepiej zostawić w odpowiednim koszu do tego
Awatar użytkownika
omd
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

omd Pon Lut 03, 2020 3:30 pm

A może wyższa kaucja za butelki np. w cenie chleba? Wtedy każdy by butelki oddawał do sklepów. Teraz łazenie za 50 groszy nie ma sensu.
Awatar użytkownika
robi
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

robi Pon Lut 03, 2020 3:30 pm

urządzen więcej potrzeba kaucja też wiadomo Żywiec robi błąd marketingowy zamiast ładować środki finansowe w reklamę i honorarium dla śpiewaków powinni zainwestować w swoje Maszyny stacjonarne gdzieś np w marketach lub obok
Awatar użytkownika
Ania
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Ania Pon Lut 03, 2020 5:16 pm

fatalne zdjęcia
Awatar użytkownika
kris
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

kris Pon Lut 03, 2020 10:56 pm

"qq" napisał(a): kojarzenie produktu spożywczego z terminem "zwrotka" nie jest zbyt szczęśliwe


Ale jak bardziej na miejscu w przypadku tego produktu piwopodobnego :P
Awatar użytkownika
Pijak
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Pijak Śro Lut 05, 2020 11:40 pm

Powinien byc nakaz przyjmowania butelek. Ja place za butelke 50 groszy i mam wypychac gacie paragonami jak jakis lump albo prosić się kasjerki jakbym robił coś złego jak nie mam tego paragonu. Oddawanie butli też jest niehigieniczne, weźmie w rękę obslinioną szyjkę, a potem poda chleb, w sumie i tak pali szluga i leje i nie umyje rąk, ale to już inny temat. Fajna kampania, kup butelke a my cie wydymamy o 15 groszy. Postawcie automaty, lejcie wszystko w szklo i przyjmujcie wszystko drukujac kupon na zakupy za kaucje, sciagniecie dodatkowo klientow do sklepow,ale żeby tak robić to Państwo musi chcieć, bo firmy mają ekologię gdzieś. XXI wiek a oni z taką gowniana kampania wypalili wstyd. To się robi, a nie leci na wizerunek ekofirmy. Za komuny od wódy, napojow i po mleku przyjmowali. Teraz nagle ameryke odkryli. Co za placki.
Awatar użytkownika
Robert
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Robert Czw Lut 06, 2020 12:25 am

Kolejne wielkie naciąganie na kasę (15 gr.) !!!. Tak wielka korporacja jak Grupa Żywiec powinna sama sfinansować całą akcję i płacić tyle co pobrała kaucji za butelkę czyli 50 gr. w końcu to ich butelki i do nich wracają. To samo się tyczy Kampanii Piwowarskiej i Carlsberg. Wielka mi akcja ściema dla poprawy wizerunku i podkręcenia sprzedaży pod przykrywką EKOLOGI. Śmiech mnie rozkłada na łopatki.
Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał - jaki sponsoring od Grupy Żywiec ;-) Żenada.
Awatar użytkownika
Robert
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Robert Czw Lut 06, 2020 12:34 am

"Pijak" napisał(a): Powinien byc nakaz przyjmowania butelek. Ja place za butelke 50 groszy i mam wypychac gacie paragonami jak jakis lump albo prosić się kasjerki jakbym robił coś złego jak nie mam tego paragonu. Oddawanie butli też jest niehigieniczne, weźmie w rękę obslinioną szyjkę, a potem poda chleb, w sumie i tak pali szluga i leje i nie umyje rąk, ale to już inny temat. Fajna kampania, kup butelke a my cie wydymamy o 15 groszy. Postawcie automaty, lejcie wszystko w szklo i przyjmujcie wszystko drukujac kupon na zakupy za kaucje, sciagniecie dodatkowo klientow do sklepow,ale żeby tak robić to Państwo musi chcieć, bo firmy mają ekologię gdzieś. XXI wiek a oni z taką gowniana kampania wypalili wstyd. To się robi, a nie leci na wizerunek ekofirmy. Za komuny od wódy, napojow i po mleku przyjmowali. Teraz nagle ameryke odkryli. Co za placki.


Fajny tekst dokładnie za komuny wszystko się opłacało skupować od butli po piwie po butle po jabolu i nie było z tym problemu a teraz jakieś śmieszne akcji proponuję nowy szyld dla akcji " bierzesz kasę oddaj kasę" towar wrócił do ciebie na dodatek zarobiłeś na nim sprzedając w nim towar.
Awatar użytkownika
Franco
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Franco Pią Lut 07, 2020 12:14 am

Klient ma płacić za to, że sklep przyjmuje butelki. Pogratulować świetna promocja. Jeżeli rzeczywiście chodziłoby o ochronę środowiska to jest bardzo prosty sposób. PRZYJMOWAĆ BUTELKI BEZ PARAGONU W KAŻDYM SKLEPIE ZA CENĘ JAKĄ ZAPŁACIŁ KLIENT PRZY KUPNIE. Prawda jakie to proste. Wtedy bym uwierzył, że nie jest to kolejna bzdurna akcja na pokaz.
Awatar użytkownika
Stopalkoh
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Stopalkoh Sob Lut 08, 2020 10:36 pm

Śmiech i jeszcze raz śmiech.Ile trzeba było kasy na kampanię wywalić kto za to zapłaci? Oczywiście klienci!!!!Kto to widział żeby kampanię reklamową robić z powodu przyjmowania butelkę.
Awatar użytkownika
Z big
 

Re: Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii „Wielka zwrotka Ż”

Z big Pią Mar 20, 2020 10:59 pm

co Brodka śpiewa tekst
Wróć do Reklama

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości