To ja i nikt inny Śro Gru 07, 2022 1:29 am
Nie rozumiem cały artykuł. Czy nie chodzi w tym przypadku o ofertę Public Value? W Niemczech złożono 325 wniosków o dodanie danej oferty do wykazu Public Value, utworzonego przez regulatorów rynku. Wszystkie te programy muszą znaleźć się na Smart-TV. W Niemczech na trójce jest RTL a na czwórce SAT.1. Jest to na tyle bezsensowne, bo dużo odbiorców zapisuje program trzeci na 3. W sumie programów jest ponad 40. Oferta musi być geolokalizowana aby odpowiednia oferta każdego kraju związkowego znalazła się na odpowiednim miejscu na pilocie, w tym również programy regionalne RTL i SAT.1. Rozgłośnie powinny być umieszczone w następującej kolejności: lokalne radia publiczne i komercyjne, regionalne radia publiczne i komercyjne, ogólnokrajowe radia publiczne i komercyjne, rozgłośnie niekomercyjne a na końcu kościelne i pozostałe. Uregulowano również ofertę telemediów, które powinny być dostępne, czyli 12 ofert VOD mediów publicznych i 11 komercyjnych. Uwzględniono również 6 ofert audio.