|
|
|
|
|
|
|
"Awantura o kasę" zostaje w Polsacie. Jesienią kolejny sezon
Jesienią Polsat nadal będzie kontynuować teleturniej ,,Awantura o kasę" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to trzeci sezon reaktywowanego jesienią ub.r. teleturnieju. więcej
|
Duże zmiany w aplikacji Netfliksa na całym świecie
Netflix kończy prace nad wdrożeniem nowego wyglądu. Odświeżony interfejs giganta streamingu od 19 maja będzie wprowadzany na całym świecie. Platforma zapewnia, że aktualizacja aplikacji ułatwi znajdowanie pożądanych treści. Pomoże w tym m.in. zakładka Mój Netflix. więcej
|
Darek "Stolarz" bierze się za metamorfozy. Szykuje autorski program
Trwają nagrania autorskiego programu Dariusza Wardziaka - dowiedzieliśmy się w Polsacie. Znany stolarz, który wiosną przeszedł do wspomnianej stacji, będzie przeprowadzał metamorfozy wnętrz. więcej
|
Gigant medialny zwalnia 430 osób. Chce go nabyć niedoszły kupiec TVN
Niemiecki gigant medialny ProSiebenSat.1 zapowiada wielką redukcję etatów w związku z ,,koniecznością dostosowania się do rynku". W tle są także Włosi, którzy planowali przejęcie TVN, a dziś rozważają zakup akcji Niemców. więcej
|
Play z kanałami lokalnymi w całej Polsce. Firma tłumaczy powody
W ostatnim czasie Play dołączył szereg kanałów lokalnych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że są one oferowane w całej Polsce. Pytanie czy widza w Lublinie interesują problemy Bolesławca z Dolnego Śląska. - Wielu Polaków zmienia miejsce zamieszkania i są zainteresowani informacjami z ich rodzinnych stron - mówi Wirtualnemedia.pl przedstawicielka Play. więcej
|
Nowość TVN od trzech tygodni na antenie. Ilu widzów ma ,,Zróbmy sobie dom"?
Po trzech tygodniach na antenie nowy program TVN ,,Zróbmy sobie dom" ogląda średnio 535 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Jak dotąd największym zainteresowaniem cieszyła się premiera formatu z Joanną Koroniewską. więcej
|
Biznes24 z wydaniem specjalnym na debatę prezydencką
W poniedziałek debata prezydencka TVP, TVN i Polsatu. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, o 19.30 w Biznes24 rozpocznie się specjalne wydanie programu ,,Blajer mówi: Biznes". Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, po rozmowie z ekspertami stacja pokaże debatę z belkami i grafikami odnoszącymi się do gospodarczych zapowiedzi kandydatów. więcej
|
U właściciela TVN streaming wyprzedził filmy i gry. Telewizja dalej maleje
Warner Bros. Discovery w pierwszym kwartale 2025 roku przy spadku przychodów o 10 proc. mocno zmniejszył stratę netto. Segment streamingowy pod względem wpływów i zysku wyprzedził pion z wytwórniami filmowymi i produkcją gier wideo. Kolejne spadki zanotowała zaś telewizja linearna. więcej
|
Na French Open wraca Eurosport 4K. Trafi do Orange Polska?
Widzowie z krajów niemieckojęzycznych będą mogli obejrzeć turniej French Open na antenie Eurosportu 4K. Rok temu stację zaoferował także Orange Polska. Czy w tym roku pojawi się w ofercie? - Nie planujemy dodawać Eurosportu 4K na Roland Garros - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy operatora. więcej
|
TVP pokaże koncert z piosenkami legendarnego zespołu
TVP pokaże koncert "Wyspa dzieci czyli muzyczni spadkobiercy zespołu 2 plus 1". Emisja w telewizyjnej Dwójce 8 czerwca od godziny 20:00. więcej
|
Max zapowiada drugi sezon ,,Pati"
Pod koniec czerwca na platformie Max (TVN Warner Bros. Interactive) zadebiutuje drugi sezon ,,Pati" z Aleksandrą Adamską w roli głównej. Produkcją serialu we własnym zakresie zajął się dział fabularny nadawcy. więcej
|
Zmiany w "The Voice Kids". Odchodzi jedna z trenerek
Natasza Urbańska ogłosiła w swoich mediach społecznościowych, że nie pojawi się w kolejnej odsłonie programu "The Voice Kids". Artystka oceniała młode muzyczne talenty w dwóch edycjach show emitowanego w TVP2. więcej
|
Słynny dziennikarz przyrodniczy BBC kończy 99 lat. Przygotował nowy film
Biolog i popularyzator nauki David Attenborough kończy w czwartek 99 lat. Tego dnia premierę ma jego film dokumentalny "Ocean". Po prawie 100 latach na tej planecie rozumiem teraz, że najważniejsze miejsce na Ziemi nie znajduje się na lądzie, ale w morzu - stwierdził brytyjski dokumentalista. więcej
|
Kredyt obrotowy w finansowaniu działalności przedsiębiorstw Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami - niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W reklamie będzie się liczyć tylko AI? "Kreatywność i empatia to wciąż domena człowieka"
Mark Zuckerberg nakreślił wizję rozwoju rynku reklam w platformach Meta, w którym nie ma miejsca na ludzką kreatywność. Zdaniem ekspertów plan ten jest ambitny, ale świat digital marketingu nie jest jeszcze gotowy na całkowitą automatyzację. - Algorytmy potrafią odwzorować komunikację tu i teraz bazując na dużych zbiorach dostępnych danych, ale na tę chwilę nie radzą sobie z kreowaniem komunikacji opartej o dogłębną analizę ludzkiego umysłu i motywacji - uważa Robert Bernaciak. więcej
|
UKE planuje kampanię. Na razie sonduje rynek
Urząd Komunikacji Elektronicznej chce latem przeprowadzić kampanię pod hasłem "Masz prawo". Obecnie sonduje rynek, by poznać koszty realizacji tej kampanii - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Gwiazdy piłki nożnej w nowej kampanii Snickers
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers ,,Wypadasz z gry?", któej twarzami są osobistości ze świata piłki nożnej - José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Nawiązując do pozycjonowania ,,Głodny nie jesteś sobą", tym razem marka prezentuje futbolowe odsłony takich momentów. więcej
|
,,Leć teraz, zapłać później" - nowa oferta dla podróżujących od PayPo
PayPo, usługa płatności odroczonych, z końcem kwietnia wprowadziła nową ofertę ,,Leć teraz, zapłać później", skierowaną do osób planujących podróże. Oferta umożliwia opłacenie w modelu BNPL (buy now, pay later) biletów lotniczych oraz innych usług turystycznych, takich jak rezerwacja hotelu czy zakup zorganizowanego wyjazdu, u wybranych partnerów akcji. więcej
|
STS sponsorem Ligi Mistrzów w Siatkówce
STS, firma oferująca usługi bukmacherskie w Polsce, została sponsorem nadchodzącego CEV Final Four Ligi Mistrzów w Siatkówce, które odbędzie się w Łodzi. W ramach współpracy z CEV, STS uzyskał tytuł tzw. ,,presenting partner". więcej
|
Allianz Polska dalej z Kamilem Stochem
Allianz Polska kontynuuje współpracę ze skoczkiem narciarskim Kamilem Stochem. Jej elementem jest kampania w internecie, a towarzyszyć jej będą inne aktywności i działania wewnątrz firmy. więcej
|
Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa
Marka Krakus (Animex Foods) wystartowała z nową kampanią reklamową promującą Parówki z Szynki, ponownie osadzonej w królestwie Krakusa - króla szynki. Kreacją przygotowała agencja OK Human. więcej
|
PRM nowym klientem agencji 2Koma7
Do grona klientów agencji kreatywnej 2Koma7 dołączyła marka PRM, działający na 12 rynkach concept store online PRM.com, z flagowym butikiem w warszawskiej Fabryce Norblina. więcej
|
Pudliszki i Morliny ze strefami grillowymi w trzech miastach
Rozpoczynający się sezon grillowy stał się okazję dla marek Pudliszki i Morliny do zaprezentowania ich najnowszej oferty i wzmocnienia obecności na rynku. W ramach współpracy przewidziano grillowe aktywacje dla konsumentów w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie. więcej
|
Prostota oferty w nowej platformie komunikacyjnej marki Nju
Agencja Ogilvy stworzyła nową długoterminową platformę komunikacyjną dla marki nju (Orange Polska), będącą odpowiedzią na wyzwania rynkowe w telekomunikacji. Platforma oparta jest o DNA marki nju - prostotę. więcej
|
Kerris dalej obsługuje Lisnera
Agencja Kerris, po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner, wygrała kolejny przetarg - tym razem na planowanie i zakup mediów digital. W ramach nowej, dwuletniej umowy agencja odpowiada za kompleksową strategię mediową w kanałach online. Pierwszym wspólnym projektem w tym zakresie jest kampania ,,Nie followuj, śledź". więcej
|
Algida reklamuje lody z twórcami młodego pokolenia
Algida w ramach współpracy z grupą twórców młodego pokolenia Dre$$code o smaku tutti frutti. Za całość kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard, która we współpracy z Dre$$code opracowała strategię, naming, kreację i opakowania. więcej
|
Samorządy z kampanią profrekwencyjną ,,Głosujemy na 100%"
Największe ogólnopolskie organizacje jednostek samorządu terytorialnego ruszyły z wspólną akcją - profrekwencyjną kampanią ,,Głosujemy na 100%". więcej
|
Monini premiuje zakupy nagrodami
Producent oliwy, marka Monini startuje z loterią konsumencką ,,Loteria Mamma Mia!", inspirowaną włoską kulturą, stylem życia i autentycznym smakiem oliwy z oliwek. więcej
|
Impact z potrójnym złotem w Eventex Awards
Zeszłoroczna edycja konferencji Impact zdobyła trzy złote nagrody w międzynarodowym konkursie Eventex Awards. więcej
|
Braughman Group Media z nową lokalizacją OOH w sercu Rzeszowa Poszerzyliśmy nasze portfolio o dwa nowe nośniki wielkoformatowe zlokalizowane w ścisłym centrum Rzeszowa - jednego z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. Nowe powierzchnie reklamowe ulokowane są na szczycie hotelu Forum, tuż przy Galerii Graffica, przy ulicy Lisa Kuli - w samym sercu miasta. To lokalizacja typu premium, vis-a-vis ekskluzywnego kompleksu apartamentowo-usługowego Olszynki Park, gdzie wkrótce powstaną restauracje, butiki, SPA i przestrzenie lifestyle'owe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ćwierć miliona nowych subskrybentów ,,New York Times"
Rosną wyniki i liczba cyfrowych subskrypcji ,,New York Times". W ostatnim kwartale tytuł zyskał 250 tys. nowych płacących czytelników, ma ich już 11,7 miliona. Zysk operacyjny wydawcy na koniec marca wzrósł r/r o ponad jedną piątą, a przychody z subskrypcji cyfrowych - o ponad 14 procent. więcej
|
Media nie pokazały nagrania zbrodni na UW, ale pokłóciły się o słowo "makabra"
Relacjonując brutalną zbrodnię na kampusie Uniwersytetu Warszawskiego, część portali wspominała o makabrycznym nagraniu z miejsca zdarzenia, ale nie zamieściły tego wideo. Jeszcze dekadę temu ,,Fakt" i ,,Super Express" publikowały podobnie drastyczne materiały. więcej
|
|
|
Serwisy RASP gonią Polsat i Interię. Temu z kolejnym rekordem (Mediapanel z kwietnia)
Platforma Temu osiągnęła w kwietniu swoją kolejną rekordową liczbę użytkowników w Polsce. Ringier Axel Springer Polska odrobił dużą część straty do Grupy Polsat-Interia, zaś do RASP zbliżyła się Grupą Wirtualna Polska. Które serwisy i aplikacje internetowe odwiedzaliśmy najczęściej. więcej
|
Duże zmiany w aplikacji Netfliksa na całym świecie
Netflix kończy prace nad wdrożeniem nowego wyglądu. Odświeżony interfejs giganta streamingu od 19 maja będzie wprowadzany na całym świecie. Platforma zapewnia, że aktualizacja aplikacji ułatwi znajdowanie pożądanych treści. Pomoże w tym m.in. zakładka Mój Netflix. więcej
|
Spór Wątora z Chajzerem. Sprawa skończy się w sądzie?
Dziennikarz Jakub Wątor nagrał na swoim kanale youtubowym film, w którym oskarżył Filipa Chajzera o kłamstwa i pomówienia. Wcześniej Wątor chciał przygotować materiał o biznesie Chajzera, a ten drugi twierdzi, że w tym celu stalkował jego pracowników. Sprawa może skończy się w sądzie. więcej
|
Brzoska w mocnym wywiadzie o "kulturze zapierdolu" i "obrzydzaniu etosu pracy"
Prezes InPostu, Rafał Brzoska, w najnowszym wywiadzie udzielonym Maciejowi Kaweckiemu stwierdził, że "przez ostatnie 10 lat mieliśmy do czynienia z kulturą obrzydzania etosu pracy". Dodał, że środowiska lewicowe ośmieszały "kulturę zapier****", co miało negatywne przełożenie na polską przedsiębiorczość. więcej
|
Media nie pokazały nagrania zbrodni na UW, ale pokłóciły się o słowo "makabra"
Relacjonując brutalną zbrodnię na kampusie Uniwersytetu Warszawskiego, część portali wspominała o makabrycznym nagraniu z miejsca zdarzenia, ale nie zamieściły tego wideo. Jeszcze dekadę temu ,,Fakt" i ,,Super Express" publikowały podobnie drastyczne materiały. więcej
|
To może być cios dla Google. Apple rozważa rewolucję w Safari
Producent smartfonów iPhone planuje dodać do przeglądarki Safari opcję wyszukiwania opartą na sztucznej inteligencji. To duży cios dla Google, który zarabia krocie dzięki współpracy z Apple. Akcje giganta z Mountain View lecą w dół. więcej
|
Będzie nowa platforma z e-bookami. Szykują ją wydawcy
Dziewięciu wydawców zamierza uruchomić wspólną platformę z e-bookami i audiobookami. Zgodę na taki projekt muszą uzyskać od prezesa UOKiK. więcej
|
Żabka sprzedała obligacje za miliard zł
Spółka Żabka Group wyemitowała obligacje powiązane ze zrównoważonym rozwojem o wartości nominalnej 1 mld zł. Papiery zostaną wprowadzone do obrotu na rynku Catalyst. więcej
|
Kredyt obrotowy w finansowaniu działalności przedsiębiorstw Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami - niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Strategiczne awanse w zespole Walk Events
Walk Events, warszawska agencja eventowa, należąca do Grupy Walk, awansowała trzech kluczowych producentów na stanowiska liderskie. Na nowych stanowiskach pracują Monika Batorska, Agnieszka Troszkiewicz i Marcin Śliwiński. więcej
|
Agencja inPlus Media pracuje dla Buzzcenter
Do grona klientów inPlus Media, agencji public relations specjalizującej się w obszarze nowych technologii, dołączyła firma szkoleniowa Buzzcenter. Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji i ma charakter długofalowy. więcej
|
|
|