|
|
|
|
|
|
|
Zamieszanie z debatą TVP przed drugą turą. Kolejne media proponują swoje debaty
Telewizja Polska, TVN Warner Bros. Discovery i Telewizja Polsat mają zorganizować w środę debatę z udziałem Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego. Ten drugi chciałby jednak dołączenia do organizacji wydarzenia także Telewizji Republika, wPolsce24 oraz Trwam. Osobne propozycje debat przedstawiła także Republika, Kanał Zero i ,,Super Express". więcej
|
Republika łamie zakaz fotografowania TVP? "Nadużywanie prawa dot. obronności"
Obok głównego budynku Telewizji Polskiej umieszczono tabliczki o zakazie fotografowania. Mimo tego Republika dalej przygotowuje stamtąd wejścia na żywo. Blisko centrali TVP lata też dron stacji. - Będą musieli do nas strzelać w takim razie. Trudno - ironizuje w rozmowie Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes Republiki. Tymczasem zakaz wprowadzono za rządów PiS, a za jego łamanie może grozić grzywna lub areszt. więcej
|
Dyrektor z TVP chciał "uśmiechniętego Trzaskowskiego" po II turze. Potem wpis usunął
Sławomir Matczak, dyrektor Akademii Telewizyjnej i członek Komisji Etyki TVP, umieścił na portalu X zdjęcie uśmiechniętego Rafała Trzaskowskiego. - Fajna fota - chcę ją też opublikować 1 czerwca 2025 roku - napisał. Po tym jak portal Wirtualnemedia.pl spytał biuro prasowe nadawcy o ten wpis, przedstawiciel TVP go usunął. więcej
|
Dziennikarz Gazeta.pl oskarżony przez wPolsce24. Rozważa kroki prawne
Telewizja wPolsce24 oskarżyła dziennikarza portalu Gazeta.pl Grzegorza Wysockiego o rozwieszanie ulotek krytycznych wobec Karola Nawrockiego. Dziennikarz twierdzi, że stacja pomyliła go z inną osobą. Już rozmawia z prawnikami na temat kroków prawnych. więcej
|
Niemal 900 tys. widzów "Must Be the Music". Hitem był finał
Średnio 879 tys. widzów oglądało tej wiosny w Polsacie program "Must Be the Music" - wnika z danych Nielsena. Najwyższą widownię miał finał reaktywowanego po latach show, który obejrzało nieco ponad 1 milion widzów. więcej
|
TVN liderem w sobotnie wieczory. Ilu widzów miał 16. sezon "Mam Talent!"?
Zakończoną niedawno 16. edycję programu ,,Mam Talent!" śledziło na antenie TVN średnio 1,5 mln widzów - wynika z danych Nielsena. To o 43 tys. osób mniej niż wiosną zeszłego roku. Stacja TVN w porze emisji show nadal była jednak liderem rynku we wszystkich grupach widzów. więcej
|
Zmiany w show TVP. Z ,,The Voice Kids" prosto na Eurowizję Junior
Zwycięzca kolejnej edycji ,,The Voice Kids" będzie jednocześnie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior - poinformowała Telewizja Polska. Jeszcze do 1 czerwca zainteresowani udziałem nie tylko przygodą w talent show, ale i występem w międzynarodowym konkursie mogą wciąć udział w castingu. więcej
|
Zmiany w usłudze telewizyjnej operatora Inea
Operator Inea zapowiada ulepszenie swojej platformy telewizyjnej. Firma poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że od 20 maja zacznie wdrażać aktualizację oprogramowania na dekodery ADB 2670WF. Ma ona przynieść m.in. zmiany w interfejsie czy spersonalizowaną rekomendację treści. więcej
|
Sondażowe wyniki wyborów przyciągnęły miliony widzów. TVN24 przed Republiką
Ogłoszenie wyników sondażu exit poll dotyczącego pierwszej tury wyborów prezydenckich oglądało w niedzielę wieczorem w kanałach telewizyjnych prawie 8,4 mln widzów. Wieczory wyborcze pokazywało aż 10 stacji. Najchętniej wybieraną telewizją w tym czasie była TVN24, dalej znalazły się Republika i TVP1. więcej
|
Eurowizja 2025 rozbiła bank. Ogromny wzrost widowni w TVP
Prawie 4 mln widzów oglądało w TVP sobotni finał 69. Konkursu Piosenki Eurowizji, w którym wystąpiła Justyna Steczkowska - wynika z danych Nielsena. Telewizyjna Jedynka w porze emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku, a tegoroczny finał Eurowizji śledziło o 2,4 mln widzów niż zeszłoroczne wydarzenie transmitowane ze szwedzkiego Malmo. więcej
|
Nowe kanały na platformie Polsatu
Serwis streamingowy Polsat Box Go dołączył do oferty kanały TVP1, TVP2 i 16 wersji TVP3. Tym samym platforma udostępnia użytkownikom wszystkie stacje objęte zasadą must carry, must offer. Kanały Telewizji Polskiej dołączyły też do oferty telewizji internetowej z dekoderem. więcej
|
Znany telewizyjny ekspert żegna się z publicznym nadawcą. W tle kolejny skandal
Znany komentator sportowy Gary Lineker odchodzi z BBC wcześniej niż było w planie - powodem jest udostępnienie w social mediach wpisu, który został odebrany jako antysemicki. więcej
|
Z Eurowizji na festiwal Polsatu. ,,Gaja" wybrzmi w Sopocie
Justyna Steczkowska została kolejną gwiazdą Polsat Hit Festiwalu - poinformował nadawca. Artystka, która reprezentowała Polskę podczas 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei, wykona w Operze Leśnej utwór ,,Gaja". Kiedy? więcej
|
Filmy i seriale z Viaplay zostaną w Polsce. Będą na innej platformie
Treści z oferty Viaplay Filmy i Seriale od końcówki czerwca będą dostępne na platformie Megogo. Viaplay przygotowuje się do wycofania z polskiego rynku. więcej
|
Nie żyje influencerka z ,,Hotelu Paradise" i Telewizji WP. Miała 25 lat
W wieku 25 lat zmarła Sonia Szklanowska - influencerka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna, znana m.in. z reality show ,,Hotel Paradise" w TVN7 i programu ,,Jedziemy na wakacje!" w Telewizji WP. więcej
|
Kiedyś można było o tym tylko pomarzyć. Dzięki GeForce NOW można grać w chmurze bez drogiego sprzętu W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Były reporter ,,Wiadomości" w Radiu Eska
Były reporter ,,Wiadomości" Jakub Krzyżak dołączył do Radia Eska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP pracował do marca zeszłego roku. więcej
|
|
Polskie Radio Dzieciom z nowym podcastem o ojcach
Polskie Radio Dzieciom ruszyło z nowym podcastem ,,Tata mimo wszystko". Autorka programu Marta Kawalec wspólnie z zaproszonymi ekspertami poruszy zagadnienia i wyzwania związane z ojcostwem, a także przedstawi słuchaczom historie ojców, którzy po rozstaniach z partnerami "walczą o więź, obecność i miłość" swoich dzieci. więcej
|
|
Jarosław Gugała z wywiadami w publicznej rozgłośni
Dziennikarz Telewizji Polsat Jarosław Gugała zaczyna współpracę z Polskim Radiem RDC. Będzie prowadził cykl wywiadów ,,Teleobiektyw" ,,Polityka w południe". więcej
|
|
Polskie Radio RDC z nową audycją publicystyczną
W ramówce Polskiego Radia RDC debiutuje cotygodniowa audycja ,,Start tygodnia. Zaprasza Anna Orzeł". Będzie emitowana w poniedziałki po południu. więcej
|
|
|
|
|
Dyrektorka marketingu Lisek.App założyła agencję komunikacyjną
Na rynku debiutuje agencja Serca, oferująca kompleksowe wsparcie w obszarach public relations, reklamy, mediów oraz treści cyfrowych. Założyła ją Justyna Sztengreber, ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, która jest jednocześnie dyrektorką marketingu Lisek.App. Zespół agencji tworzą też Tomasz Milewski i Laurentyna Niedzieska. więcej
|
Lidl nową reklamą daje prztyczek w nos Biedronce
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła m.in. w telewizji emisję spotów, w których podkreśla, jak czysto jest w jej placówkach. To ewidentne nawiązanie do konkurencyjnej Biedronki (Jeronimo Martins Polska), regularnie krytykowanej m.in. za sterty palet z towarem w sklepowych alejkach. więcej
|
Katarzyna Klepczyńska-Ciężka zostanie CFO dentsu Polska
1 lipca 2025 r. Katarzyna Klepczyńska-Ciężka obejmie stanowisko chief financial officer dentsu Polska. Jednocześnie dołączy do zarządu firmy. więcej
|
Allegro reklamą przekonuje do korzyści ze Smarta
Serwis Allegro wprowadza nowości w programie Allegro Smart!. Zmiany promuje kampanią marketingową. więcej
|
"Spróbuj po zmrożeniu" zachęca Wedel w nowej kampanii Ptasiego Mleczka
Firma E.Wedel startuje z kampanią "Spróbuj po zmrożeniu", zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem - tym razem w chłodnej, odświeżającej formie. więcej
|
Mediahub rozpoczyna obsługę Ludwika
Agencja mediowa Mediahub została wybrana przez firmę Grupa Inco do obsługi mediowej launchu nowej linii produktowej do zmywarek marki Ludwik. więcej
|
DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce. materiał reklamowywięcej |
|
|
Byli bogami polskiego YouTube. Jak stara gwardia radzi sobie dzisiaj
Przez lata dosłownie rządzili YouTubem w Polsce. Kanały takie jak Abstrachuje, Lekko Stronniczy czy twórcy pokroju Sylwestra Wardęgi, Krzysztofa Gonciarza i wielu innych notowali miliony wyświetleń każdego miesiąca. Sprawdzamy, co się dzieje z nimi dziś, po ponad dekadzie od swoich debiutów. Czy nadążyli za zmianami nie tylko w samym YouTube, ale też w gustach odbiorców? I na koniec pytamy ekspertów, czy dalej są łakomym kąskiem dla marek, które wykorzystują do swojej promocji influence marketing. więcej
|
,,Z wielkim smutkiem muszę to ogłosić...". Ckliwe historie sklepów na Facebooku to często scam
Na Facebooku da się zauważyć sporo reklam sklepów udających lokalne polskie marki, które z losowych przyczyn plajtują, co jest pretekstem do wielkiej wyprzedaży. Niestety, łzawe historie podrasowane zdjęciami z AI to często scam, który ma wyłudzić nasze dane i pieniądze. Podpowiadamy, jak tego uniknąć. więcej
|
YouTube to nie tylko Kanał Zero. Jak radzi sobie tam Goniec?
Kwiecień był rekordowy pod względem liczby wyświetleń treści wideo na kanale Goniec. Mimo odejść kilku znanych twarzy, portal dalej rozwija się w obszarze wideo. Sprawdziliśmy, jaką popularnością cieszą się jego programy. więcej
|
Business Insider już nie liderem serwisów gospodarczych. Dużo stracił też Forsal
Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej na pozycję lidera zasięgowego awansował Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Duży spadek odwiedzalności zanotował Forsal.pl. więcej
|
Nowy dziennikarz w Meczykach. Wcześniej pracował w TVP Sport
Do redakcji serwisu Meczyki.pl (OV Grupa) dołączył Patryk Chudoba. Wcześniej pracował m.in. w TVP Sport i Krótkiej Piłce. więcej
|
Zmiany IT Agory. Dołącza były dyrektor z RASP
Do Grupy Agora dołącza Jarosław Walaszek, który z początkiem czerwca obejmie funkcję chief technology oficera. Będzie odpowiedzialny za centralne zespoły IT Agory. Jednocześnie Łukasz Pasik, dotychczasowy szef technologii w Gazeta.pl, został powołany na stanowisko director of engineering, jego zastępcą został Jakub Stachura. więcej
|
Bezprecedensowe przeprosiny Wykopu na samej górze strony głównej. Wraca sprawa fotografki i "copyright trollingu"
Na samej górze serwisu Wykop pojawiło się bezprecedensowe oświadczenie, w którym serwis przeprasza fotografkę Judytę Papp za naruszenie jej dobrego imienia. Wyrok jest odpowiedzią na pozew złożony przez Papp w 2019 roku. Wniosła wtedy do Sądu Rejonowego o usunięcie dwóch artykułów, które miały godzić w jej dobra osobiste. - Nie zgadzamy się z tym orzeczeniem, ale w pełni respektujemy obowiązki, które nałożył na nas sąd - mówi Michał Białek, twórca i szef Wykopu. więcej
|
Gazetaprawna.pl z nowym naczelnym. Damian Skowron wraca do Inforu
Damian Skowron stanął na czele redakcji serwisu gazetaprawna.pl - informuje Grupa Infor. Nowy redaktor naczelny będzie odpowiedzialny m.in. za strategię rozwoju serwisu, merytoryczny poziom publikacji oraz wzrost liczby odsłon i subskrypcji branżowego serwisu. W ostatnim czasie serwisem kierowała Anita Dmitruczuk. więcej
|
Allegro reklamą przekonuje do korzyści ze Smarta
Serwis Allegro wprowadza nowości w programie Allegro Smart!. Zmiany promuje kampanią marketingową. więcej
|
Czy gadżety firmowe pomagają budować wizerunek firmy? Wyjaśniamy Na wizerunek marki składa się wiele rzeczy: estetyczne logo, strona internetowa, czy styl komunikacji w mediach społecznościowych. To całościowe wrażenie, jakie firma wywołuje na odbiorcach, jakimi są klienci, partnerzy biznesowi czy pracownicy. Utrwalanie pozytywnego obrazu marki wymaga pomysłowości, spójności i autentyczności. Jednym z narzędzi, które mogą odegrać równie istotną rolę, są gadżety firmowe. Jak mądrze z nich korzystać? materiał reklamowywięcej |
|
|
Kandydaci na prezydenta mało mówili o problemach młodych. Wyróżnił się jeden kandydat
W trakcie kampanii wyborczej przed pierwszą turą wyborów prezydenckich, najwięcej na płatne reklamy w Meta i Google targetowane na młody elektorat wydał Karol Nawrocki - pokazują wyniki monitoringu kampanii prezydenckiej w mediach społecznościowych, prowadzonego przez Fundację Batorego i firmę Sotrender. W reklamach najczęściej przewijały się tematy prawa aborcyjnego, bezpieczeństwa i edukacji. więcej
|
650 mówców i 6500 uczestników na 10. edycji Impactu
Dziesięć lat temu zaczynał jako ambitna idea, dziś jest jednym z topowych wydarzeń gospodarczych w Europie. A tak naprawdę stał się poważnym uniwersum - wydaje książki, magazyny, organizuje wystawy i spotkania z wybitnymi umysłami. Jubileuszowa edycja Impactu odbyła się w zeszłym tygodniem. Gościem był m.in. były prezydent USA Barack Obama. więcej
|
Wyborczy sukces szkodzi biznesowo Mentzenowi. Wyprzedaż akcji jego spółki
Sławomir Mentzen w pierwszej turze wyborów prezydenckich uzyskał prawie 15 proc. głosów. Na początku poniedziałkowej sesji giełdowej akcje jego firmy Mentzen taniały o ponad 10 proc. więcej
|
Grupa Muszkieterów z nową agencją PR
Grupa Muszkieterów, do której należą sieci handlowe Intermarché i Bricomarché, zatrudniała agencją SEC Newgate CEE. Kontrakt został pozyskany w drodze postępowania przetargowego. więcej
|
Kierunek Kreatywny zajmie się komunikacją Braci Sadowników
Marka Bracia Sadownicy dołączyła do grona klientów agencji Kierunek Kreatywny. Wspomniana agencja przygotuje dla Sadowników platformę komunikacyjną oraz zajmie się kompleksową obsługą kreatywną kilku kampanii zaplanowanych na 2025 rok. więcej
|
|
|